Klant worden bij ABN AMRO MeesPierson

Wilt u klant worden?

Wilt u bankieren bij ABN AMRO MeesPierson? Neem dan contact op met Ian Segers, onze manager new business. Hij helpt u bij de eerste stappen om klant te worden. Ian bespreekt met u uw wensen, behoeften en financiële vraagstukken. Op basis van dit gesprek koppelt Ian u aan uw private banker. Komt telefonisch contact niet uit? Maak dan een afspraak via het afspraakformulier

Bel Ian: +31 (0)6 83 62 46 31

Wanneer kan ik klant worden?

Portemonnee
Kantoor
Zak met geld
Portemonnee

Vrij besteedbaar vermogen

U heeft een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 500.000.

Kantoor

Ondernemer

U bent ondernemer en verwacht binnen nu en drie jaar uw bedrijf te verkopen.

Zak met geld

Krediet

U heeft interesse in een (hypothecair) krediet van minimaal €1.000.000.

Zo verloopt het proces om klant te worden

1. Eerste telefonische kennismaking

Nadat u interesse heeft getoond om klant te worden, belt Ian u om uw behoefte te inventariseren en onze dienstverlening toe te lichten. U bespreekt samen hoe u contact wilt onderhouden met uw private banker en de assistent private banker. 

Is Ian telefonisch niet beschikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

2. Bevestiging van uw afspraak

Nadat u met Ian heeft gesproken, koppelt hij u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. Denk hierbij aan een private banker die ervaring heeft met de vraagstukken waar u tegen aan loopt in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak te plannen. 

3. Eerste afspraak met uw private banker

Tijdens de eerste kennismaking met uw private banker vertelt hij u wat er allemaal mogelijk is als klant van ABN AMRO MeesPierson. Hij stemt onze dienstverlening met u af en bespreekt met u de vervolgstappen. Als u wilt, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensstructurering en beleggen.

4. Start Know Your Customer process

Om u beter te leren kennen, horen we graag uw verhaal, uw historie en wat uw financiële drijfveren zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening goed afstemmen op uw wensen en doelen. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen. 

Het Know Your Customer principe stelt dat we als financiële instelling op de hoogte moeten zijn van de herkomst van het vermogen, voordat we een nieuwe klant accepteren. De duur van dit process is afhankelijk van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

5. Vervolgstappen

Na de kennismaking met uw private banker gaat u samen met de specialisten van ABN AMRO MeesPierson aan de slag. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

Zo verloopt het proces om klant te worden

Nadat u interesse heeft getoond om klant te worden, belt Ian u om uw behoefte te inventariseren en onze dienstverlening toe te lichten. U bespreekt samen hoe u contact wilt onderhouden met uw private banker en de assistent private banker. 

Is Ian telefonisch niet beschikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

Nadat u met Ian heeft gesproken, koppelt hij u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. Denk hierbij aan een private banker die ervaring heeft met de vraagstukken waar u tegen aan loopt in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak te plannen. 

Tijdens de eerste kennismaking met uw private banker vertelt hij u wat er allemaal mogelijk is als klant van ABN AMRO MeesPierson. Hij stemt onze dienstverlening met u af en bespreekt met u de vervolgstappen. Als u wilt, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensstructurering en beleggen.

Om u beter te leren kennen, horen we graag uw verhaal, uw historie en wat uw financiële drijfveren zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening goed afstemmen op uw wensen en doelen. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen. 

Het Know Your Customer principe stelt dat we als financiële instelling op de hoogte moeten zijn van de herkomst van het vermogen, voordat we een nieuwe klant accepteren. De duur van dit process is afhankelijk van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

Na de kennismaking met uw private banker gaat u samen met de specialisten van ABN AMRO MeesPierson aan de slag. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

Meer informatie

Voor wie

Private Banking: voor wie

Bij ABN AMRO MeesPierson krijgt u persoonlijke aandacht en dienstverlening op maat, tijdens elke fase in uw leven. U krijgt een gespecialiseerde private banker, die u waardevol advies geeft. Want of u nu ondernemer bent, professional of in het bestuur zit van een maatschappelijke organisatie, onze specialisten begrijpen uw wereld.

Over Private Banking

Over Private Banking

Vermogen vraagt om aandacht. Een goede Private Bank begrijpt dat en weet dat iedere klant unieke behoeften en wensen heeft. Daarom krijgt u als klant van ABN AMRO MeesPierson een eigen team van specialisten. We ondersteunen en adviseren duizenden ondernemers, professionals en families.

Onze aanpak

Onze aanpak

Uw vermogen vraagt om persoonlijke aandacht. Elke dag opnieuw. We begrijpen dat vermogen specifieke vraagstukken met zich meebrengt. Bij ABN AMRO MeesPierson bieden we u daarom een combinatie van hoogwaardig, inhoudelijk advies met een persoonlijke aanpak.