Klant worden
Onze dienstverlening is voor vermogenden die:
- Beschikken over een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 1.000.000
- Ondernemer zijn en binnen 2 jaar beschikken over een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 1.000.000
- Behoefte hebben aan een financiering van minimaal €2.500.000
Exclusieve diensten voor vermogenden
Voldoet u aan onze criteria, en wilt u uw vermogen onderbrengen bij ABN AMRO MeesPierson? Tijdens een telefonische kennismaking nemen we u mee in onze dienstverlening en bespreken we graag uw wensen, behoeften en financiële vragen. Op basis van uw situatie en voorkeuren zorgen we ervoor dat u de juiste begeleiding krijgt binnen onze organisatie.
Bel ons direct: +31 (0)20 343 43 33 of laat uw gegevens achter in het afspraakformulier dan nemen wij telefonisch contact met u op.


Wat bieden wij u
Als u een vermogen heeft van meer dan € 1.000.000 of u ondernemer bent en verwacht binnenkort dit vermogen te verkrijgen, komt u in aanmerking voor onze private banking dienstverlening. U heeft een vast aanspreekpunt via uw private banker en inbegrepen is een Vermogensplan waarmee we u inzicht geven in uw wensen en doelen voor uw huidige en toekomstige vermogen. Deze onderdelen van onze dienstverlening zijn kosteloos. Voor de producten die u bij ons afneemt, worden per product kosten in rekening gebracht. Voor een overzicht van ons productaanbod, de kosten en rendementen kunt u hier meer informatie vinden.
Zo verloopt het proces om klant te worden
1. Initiële kennismaking
Er vindt een eerste telefoongesprek plaats waarin uw interesses en behoeften worden besproken en u een beeld krijgt van wat wij als organisatie te bieden hebben.
Zijn we telefonisch niet bereikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.
2. Toewijzing van een contactpersoon
Na de kennismaking koppelen wij u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen en levensfase. Deze banker heeft ervaring met de vraagstukken die relevant zijn voor uw situatie.
3. Eerste persoonlijke afspraak
Tijdens de persoonlijke kennismaking vertelt de private banker u meer over de mogelijkheden die wij als organisatie kunnen bieden. We stemmen onze dienstverlening af op uw behoeften en bespreken de vervolgstappen. Indien gewenst, kunt u ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensplanning en andere diensten.
4. Verdiepende klantkennis
Om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij u graag beter leren kennen door meer te horen over uw achtergrond en financiële drijfveren. Als onderdeel van onze zorgplicht en in het kader van wetgeving, vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen. Uw private banker houdt u gedurende dit proces op de hoogte van de voortgang.
Volgens het Know Your Customer-principe moeten we als bank de herkomst van uw vermogen kennen voordat we u als nieuwe klant accepteren. De duur van dit proces hangt af van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.
5. Van plan tot actie
Na de kennismaking met uw private banker gaat u aan de slag met onze experts. Samen werken we aan het bereiken van uw financiële doelen en zorgen we ervoor dat u optimaal gebruikmaakt van onze diensten.
“Bij ABN AMRO MeesPierson zetten we ons in voor het bouwen van sterke, persoonlijke relaties. Uw financiële doelen zijn ons uitgangspunt”

Ian Segers
Business Development | ABN AMRO MeesPierson
In gesprek over uw wensen en doelen?
In gesprek over private banking

We staan op werkdagen tussen 08.00 en 21.00 uur direct voor u klaar om van gedachten te wisselen.
In gesprek over private banking

We staan op werkdagen tussen 08.00 en 21.00 uur direct voor u klaar om van gedachten te wisselen.