Betaalpas ABN AMRO MeesPierson

Private Banking Betaalpas

Overal ter wereld pinnen en geld opnemen

Contactloos betalen is veilig

Contactloos betalen is veilig

Een contactloze betaalpas geeft een permanent signaal af om contactloos betalen mogelijk te maken. Met alleen uw bankrekeningnummer is het niet mogelijk om betaaltransacties uit te voeren. Dit maakt contactloos betalen niet minder veilig. U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Blokkeer zo snel mogelijk uw betaalpas bij verlies of diefstal. Dit doet u gemakkelijk via de ABN AMRO App.

Meer informatie en voorwaarden

Kosten

Als u BasisPakket Betalen heeft, is uw eerste Private Banking Betaalpas daar bij inbegrepen. Heeft u geen BasisPakket Betalen? Bekijk de kosten voor uw Private Banking Betaalpas dan hier.

Pinnen en geld opnemen in het buitenland kost geld. Bekijk de tarieven. Daarnaast krijgt u buiten Eurolanden te maken met wisselkoersen. Bereken hier de kosten.

Nog geen klant van ABN AMRO MeesPierson? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek.

Standaard bij uw Private Banking Betaalpas
  • Contactloos betalen
  • Betalen in Nederland bij alle betaalautomaten
  • Betalen in het buitenland bij betaalautomaten met een Maestro logo
  • Geld opnemen via alle geldautomaten in Nederland
  • Geld opnemen in het buitenland bij geldautomaten met een Maestro-logo
Uw limiet wijzigen voor geld opnemen en betalen

Betalen via geldmaat automaat (pinnen): maximaal € 50.000 per dag. Contant geld opnemen: maximaal € 10.000 per dag. Zowel voor Nederland als buitenland. U kunt uw limiet niet wijzigen als er geen saldo op de rekening staat. Lees meer over contant geld opnemen.

Daglimiet voor betalingen zonder e.dentifier: maximaal € 5.000 per dag.

Contactloos betalen

Voor bedragen tot en met € 50 hoeft u geen pincode in te toetsen. Voor betalingen van meer dan € 50 toetst u altijd een pincode in. U kunt tot € 100 achter elkaar contactloos betalen. Lees meer over contactloos betalen. U kunt ook contactloos betalen via Apple Pay of Google Pay.

Pincode wijzigen

Wilt u een pincode die u makkelijk kunt onthouden, maar die voor anderen niet te herleiden is? U kunt uw pincode altijd zelf veranderen via de geldautomaten van ABN AMRO in Nederland. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week, direct nadat u uw betaalpas heeft geactiveerd of op een later tijdstip. Kies altijd een pincode die u zelf makkelijk onthoudt, maar die door anderen niet te raden is. Lees meer over hoe u uw pincode wijzigt bij een geldmaat .

Bij diefstal of verlies de betaalpas

Bij diefstal of verlies is het verstandig uw pas te blokkeren. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 7,50. Via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren doet u dit eenvoudig zelf. Vindt u uw pas weer terug? Ook deblokkeren kunt u zelf doen via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren.

Heeft u hulp nodig bij blokkeren? Bel  +31 (0)20 343 43 43

Maakt u gebruik van de Stand-By Service? Dan belt u vanuit Nederland 0800 - 07 01 (gratis voor klanten die Stand-By Service hebben), vanuit het buitenland: +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk). Of bel met Private Assistance op  +31 (0)20 343 43 43

Nieuw design betaalpas

De betaalpas van ABN AMRO heeft een nieuw en fris design gekregen. Deze nieuwe pas is duidelijk herkenbaar en nu nog duidelijker te vinden tussen alle andere passen in uw portemonnee. Verder is de tekst duidelijker leesbaar en introduceren we het kaartnummer op de achterkant van de betaalpas.

Meer informatie en voorwaarden

Kosten

Als u BasisPakket Betalen heeft, is uw eerste Private Banking Betaalpas daar bij inbegrepen. Heeft u geen BasisPakket Betalen? Bekijk de kosten voor uw Private Banking Betaalpas dan hier.

Pinnen en geld opnemen in het buitenland kost geld. Bekijk de tarieven. Daarnaast krijgt u buiten Eurolanden te maken met wisselkoersen. Bereken hier de kosten.

Nog geen klant van ABN AMRO MeesPierson? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek.

Standaard bij uw Private Banking Betaalpas

  • Contactloos betalen
  • Betalen in Nederland bij alle betaalautomaten
  • Betalen in het buitenland bij betaalautomaten met een Maestro logo
  • Geld opnemen via alle geldautomaten in Nederland
  • Geld opnemen in het buitenland bij geldautomaten met een Maestro-logo

Uw limiet wijzigen voor geld opnemen en betalen

Betalen via geldmaat automaat (pinnen): maximaal € 50.000 per dag. Contant geld opnemen: maximaal € 10.000 per dag. Zowel voor Nederland als buitenland. U kunt uw limiet niet wijzigen als er geen saldo op de rekening staat. Lees meer over contant geld opnemen.

Daglimiet voor betalingen zonder e.dentifier: maximaal € 5.000 per dag.

Contactloos betalen

Voor bedragen tot en met € 50 hoeft u geen pincode in te toetsen. Voor betalingen van meer dan € 50 toetst u altijd een pincode in. U kunt tot € 100 achter elkaar contactloos betalen. Lees meer over contactloos betalen. U kunt ook contactloos betalen via Apple Pay of Google Pay.

Pincode wijzigen

Wilt u een pincode die u makkelijk kunt onthouden, maar die voor anderen niet te herleiden is? U kunt uw pincode altijd zelf veranderen via de geldautomaten van ABN AMRO in Nederland. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week, direct nadat u uw betaalpas heeft geactiveerd of op een later tijdstip. Kies altijd een pincode die u zelf makkelijk onthoudt, maar die door anderen niet te raden is. Lees meer over hoe u uw pincode wijzigt bij een geldmaat .

Bij diefstal of verlies de betaalpas

Bij diefstal of verlies is het verstandig uw pas te blokkeren. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 7,50. Via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren doet u dit eenvoudig zelf. Vindt u uw pas weer terug? Ook deblokkeren kunt u zelf doen via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren.

Heeft u hulp nodig bij blokkeren? Bel  +31 (0)20 343 43 43

Maakt u gebruik van de Stand-By Service? Dan belt u vanuit Nederland 0800 - 07 01 (gratis voor klanten die Stand-By Service hebben), vanuit het buitenland: +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk). Of bel met Private Assistance op  +31 (0)20 343 43 43

Nieuw design betaalpas

De betaalpas van ABN AMRO heeft een nieuw en fris design gekregen. Deze nieuwe pas is duidelijk herkenbaar en nu nog duidelijker te vinden tussen alle andere passen in uw portemonnee. Verder is de tekst duidelijker leesbaar en introduceren we het kaartnummer op de achterkant van de betaalpas.

Betaalpas aanvragen

Wilt u een vervangende of extra betaalpas aanvragen? U doet dit eenvoudig online.

Vervangende betaalpas aanvragen Extra betaalpas aanvragen

Uw betaalpas deblokkeren

Uw betaalpas teruggevonden? Ook deblokkeren is zo gebeurd. 

Uw betaalpas blokkeren

Uw betaalpas blokkeert u snel via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app.

Neem contact met ons op

Kalender

Maak een afspraak

Vrijblijvend kennismaken? Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen 24 uur terug.

Callcenter

Private Assistance

Onze collega's van Private Assistance zijn op werkdagen tot 21.00 uur en op zaterdag tot 17.30 uur bereikbaar.

+31 (0)20 343 43 43
Ian icon

Vrijblijvend kennismaken

Sparren over uw mogelijkheden? Ian en zijn team staan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 voor u klaar om van gedachten te wisselen.

Bel Ian: +31 (0)6 83 62 46 31

Neem contact met ons op

Kalender

Maak een afspraak

Vrijblijvend kennismaken? Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen 24 uur terug.

Callcenter

Private Assistance

Onze collega's van Private Assistance zijn op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar.

+31 (0)20 343 43 43
Ian icon

Vrijblijvend kennismaken

Sparren over uw mogelijkheden? Ian en zijn team staan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 voor u klaar om van gedachten te wisselen.

Bel Ian: +31 (0)6 83 62 46 31