Dat vinden we jammer. We zoeken graag samen naar een oplossing. Laat ons via het klachtenformulier weten wat er mis is, dan gaan we direct met uw klacht aan de slag. U moet eerst inloggen om uw klacht in te dienen.
Tip: typ uw klacht uit voordat u inlogt. Deze tekst kunt u dan knippen en plakken in het online formulier, zo voorkomt u dat u automatisch wordt uitgelogd na 5 minuten.
U kunt uw klacht ook telefonisch indienen.
Omzet tot 2,5 miljoen euro
Als u ons belt via de app kunnen we u sneller helpen. Bereikbaar op:
Of neem contact op via 088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten) of vanuit het buitenland: +31 - 10 241 17 20 .
Omzet boven 2,5 miljoen euro
088 - 226 26 14 (gebruikelijke belkosten)
Als we uw klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat ons team van klachtenexperts met uw klacht aan de slag. U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging met:
Heeft u 8 weken na indiening van de klacht of 6 weken na onze ontvangstbevestiging geen inhoudelijke reactie op de klacht ontvangen? Dan kunt u uw klacht binnen 1 jaar nadat u de klacht officieel gemeld heeft voorleggen aan het
U kunt dan bij ons in beroep gaan. Vraag ons per brief om uw klacht nogmaals te beoordelen:
Wordt uw klacht niet herzien? Dan kunt u het Kifid inschakelen. Lees hoe u dit doet.