Javascript is required

Contact en Service

Voor Private Banking

Internet Bankieren en app

Foutmelding op de e.dentifier

Foutmelding op de e.dentifier

FoutmeldingOplossing
BATTERY WARNINGDit betekent dat de batterij bijna leeg is. Gebruik een andere e.dentifier, of bestel een nieuwe.
CARD ERRORHet kan zijn dat uw betaalpas niet goed in de e.dentifier zit.
Doe uw pas opnieuw in de e.dentifier. Of wrijf de chip van uw betaalpas (het 'gouden' vakje) voorzichtig schoon met een droge doek.
Misschien zit er vuil of iets anders in de invoergleuf van de e.dentifier. Even blazen kan helpen.
Helpt dit allemaal niet? Dan is uw pas waarschijnlijk kapot. Bestel een nieuwe pas.
Pincode geblokkeerdU heeft 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd.
Weet u de juiste pincode weer? Ga naar een geldautomaat en check uw saldo of neem geld op. Uw pincode is direct gedeblokkeerd.
Bent u uw pincode vergeten? Ga naar een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.
Respons is foutief, u hebt een nieuwe codeU heeft waarschijnlijk een verkeerde responscode ingevuld. Druk op 'OK' op uw e.dentifier. Doorloop alle stappen opnieuw met de nieuwe code.
U heeft nog één poging om de juiste pincode in te toetsenU krijgt deze waarschuwing omdat u twee keer een foutieve pincode heeft ingetoetst. U heeft nu nog één kans om de juiste pincode in te voeren. Als deze weer niet klopt, wordt uw pas geblokkeerd. Weet u de pincode niet meer? Ga naar een van onze bankkantoren en neem uw legitimatiebewijs mee.

Foutmelding op de e.dentifier

FoutmeldingOplossing
BATTERY WARNINGDit betekent dat de batterij bijna leeg is. Gebruik een andere e.dentifier, of bestel een nieuwe.
CARD ERRORHet kan zijn dat uw betaalpas niet goed in de e.dentifier zit.
Doe uw pas opnieuw in de e.dentifier. Of wrijf de chip van uw betaalpas (het 'gouden' vakje) voorzichtig schoon met een droge doek.
Misschien zit er vuil of iets anders in de invoergleuf van de e.dentifier. Even blazen kan helpen.
Helpt dit allemaal niet? Dan is uw pas waarschijnlijk kapot. Bestel een nieuwe pas.
Pincode geblokkeerdU heeft 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd.
Weet u de juiste pincode weer? Ga naar een geldautomaat en check uw saldo of neem geld op. Uw pincode is direct gedeblokkeerd.
Bent u uw pincode vergeten? Ga naar een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.
Respons is foutief, u hebt een nieuwe codeU heeft waarschijnlijk een verkeerde responscode ingevuld. Druk op 'OK' op uw e.dentifier. Doorloop alle stappen opnieuw met de nieuwe code.
U heeft nog één poging om de juiste pincode in te toetsenU krijgt deze waarschuwing omdat u twee keer een foutieve pincode heeft ingetoetst. U heeft nu nog één kans om de juiste pincode in te voeren. Als deze weer niet klopt, wordt uw pas geblokkeerd. Weet u de pincode niet meer? Ga naar een van onze bankkantoren en neem uw legitimatiebewijs mee.

In gesprek over Private Banking?

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen twee werkdagen terug.

Private Assistance

Voor dagelijkse bankzaken zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.