Javascript is required

Contact en Service

Voor Private Banking

Internet Bankieren en app

U mist een betaling

U mist een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

  • Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee u ze betaalt.

  • Klik dan helemaal links op 'In behandeling' of 'Afgekeurd'.

U mist een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

  • Klik bij 'Rekeningen' op de rekening waarmee u ze betaalt.

  • Klik dan helemaal links op 'In behandeling' of 'Afgekeurd'.

In gesprek over Private Banking?

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen twee werkdagen terug.

Private Assistance

Voor dagelijkse bankzaken zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.