ABN AMRO maakt op haar website gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de website en advertenties die u te zien krijgt af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door akkoord te klikken ziet u relevante advertenties op de website, in de ABN AMRO app en op websites van derden. Een omschrijving van de cookies waarvoor wij uw akkoord vragen leest u hieronder in onze cookie-instellingen

Beeldbankieren
Via Internet Bankieren
Gaat u binnenkort Beeldbankieren? Bekijk hoe u het gesprek start via Internet Bankieren. Zo bent u klaar voor uw afspraak!
Tips voor uw Beeldbankierengesprek
Kies een rustige omgeving
Zo wordt u niet afgeleid tijdens uw gesprek.
Gebruik Chrome, Edge of Safari
Met deze webbrowsers heeft u de beste ervaring.
Test uw beeld en geluid
Werken uw camera en microfoon goed?
Zo werkt het
Login in Internet Bankieren
Een uur voor uw afspraak ontvangt u van ons een e-mail. Ga vlak voor het afgesproken tijdstip naar Internet Bankieren en kies voor 'Zelf regelen'.
Ga naar uw afspraak
Kies in Internet Bankieren bij 'Communicatie en afspraken' voor 'Mijn afspraken beheren'.
Klik op 'Naar uw afspraak'.
Zet uw camera en microfoon aan
Geef toestemming voor het gebruik van uw camera en microfoon en controleer of deze goed werken.
Start uw afspraak
U komt in de wachtruimte terecht en de adviseur komt eraan. Uw afspraak begint daarna.
Veelgestelde vragen
Ik heb geen Google Chrome , Microsoft Edge of Safari. Kan ik ook een andere browser gebruiken?
Nee helaas. Internet Bankieren is geoptimaliseerd voor Google Chrome, Microsoft Edge of Safari.
Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?
Voor een stabiele videoverbinding raden we u aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kunt u ook via een mobiel 4G-netwerk Beeldbankieren.
Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?
Op de starttijd van uw afspraak kijken we of u in de Beeldbankieren-omgeving aanwezig bent. Bent u daar niet? Dan belt de adviseur u op uw telefoonnummer. Tip: controleer uw contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?
Bij het starten van uw afspraak wordt u gevraagd het gebruik van audio en video toe te staan. Heeft u aangegeven audio en video niet toe te staan? Via het slotje naast de adresbalk kunt u uw keuze wijzigen. Lukt dit niet? De adviseur probeert dan telefonisch contact met u op te nemen. Zorg dat uw contactgegevens bij ons bekend zijn.
Kan ik ook Beeldbankieren via mijn smartphone of tablet?
Ja, dat kan. U kunt ook Beeldbankieren via de app van ABN AMRO. Bekijk de instructies voor Beeldbankieren via de app.