Javascript is required Beeldbankieren via de app van ABN AMRO - ABN AMRO

Beeldbankieren

Via uw mobiel of tablet

Download on the App StoreDownload on Google Play

Beeldbankieren via de app

  • Beeldbankieren waar u dat wilt
  • Veilig via de app
  • In combinatie met Teams

Gaat u binnenkort Beeldbankieren?

Bekijk op deze pagina hoe u het gesprek start met Microsoft Teams op uw telefoon of tablet. Zo bent u klaar voor uw afspraak!

Zo werkt het

Zorg dat u de Microsoft Teams app heeft

Stap 1

Download de Microsoft Teams-appals u deze nog niet op uw toestel heeft staan.

Login bij de app van ABN AMRO

Stap 2

Login en tik rechtsonder op 'Profiel'. Heeft u de app nog niet? Download deze dan in de App- of Playstore.

Ga naar 'Afspraken' en open uw afspraak

Stap 3

U gaat uit de ABN AMRO app naar de Teams app waar uw gesprek op het afgesproken tijdstip begint.

Tips voor uw Beeldbankierengesprek

Kies een rustige omgeving

Zo wordt u niet afgeleid tijdens uw gesprek.

Zorg dat u de app heeft geïnstalleerd

U vind uw afspraak in de app van ABN AMRO.

Test uw beeld en geluid

Werken uw camera en microfoon goed?

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of ik Microsoft Teams kan gebruiken op mijn smartphone of tablet?

U kunt Microsoft Teams gebruiken op een smartphone of tablet met:

  • iOS (Apple)
  • Android

Kan ik Microsoft Teams gebruiken zonder Microsoft account?

Ja, dat kan. U neemt automatisch deel als gast. 

Ik kan Microsoft Teams niet installeren op mijn Apple-apparaat. Wat nu?

Zonder Microsoft Teams kunt u niet Beeldbankieren via uw smartphone of tablet. Tip: u kunt ook Beeldbankieren via uw computer of laptop. Als u Google Chrome of Microsoft Edge gebruikt als webbrowser, hoeft u Microsoft Teams niet te installeren.

Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?

Voor een stabiele videoverbinding raden we u aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kunt u ook via een mobiel 4G-netwerk Beeldbankieren.

De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?

Wanneer u de app voor het eerst opent, wordt u gevraagd toestemming te geven voor het gebruik van audio en video. Kunt u de adviseur niet horen of zien? Probeer dan via de chat in contact te komen met uw adviseur.

Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?

Op de starttijd van uw afspraak kijken we of u in de Beeldbankierenomgeving aanwezig bent. Bent u daar niet? Dan belt de adviseur u op uw telefoonnummer. Tip: controleer uw contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.

Kan ik ook Beeldbankieren via mijn computer of laptop?

Ja, dat kan. Bekijk hoe Beeldbankieren via uw computer of laptop werkt.

Kan ik ook Beeldbankieren via mijn Android-apparaat?

Ja, dat kan. Bekijk de instructies voor Android.