Javascript is required

Private Banking Privélimiet Plus niet meer verkrijgbaar

ABN AMRO

Vanaf 1 april 2021 kunt u geen Private Banking Privélimiet Plus meer aanvragen. Wilt u rood kunnen staan op uw betaalrekening? Vraag dan Rood Staan aan. Dat kan online via Internet Bankieren of de ABN AMRO app.

Waarom bieden we geen Private Banking Privélimiet Plus meer aan?

We zien graag dat onze klanten roodstand zien als tijdelijke oplossing. En met Private Banking Privélimiet Plus kunt u continue rood staan. Bij ons product Rood Staan moet u elke drie maanden één werkdag een positief saldo hebben. Zo staat u niet langer rood dan nodig. 

Kenmerken van Rood Staan

  • Alleen op de ABN AMRO betaalrekening waarop de laatste 3 maanden salaris, uitkering of pensioen is ontvangen, kunt u rood staan.
  • Alleen online aan te vragen via de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren. 
  • U hoeft meestal geen documenten aan te leveren. Wij kijken hiervoor op uw betaalrekening.
  • Rood staan van €500 tot €5.000, maar nooit meer dan uw netto inkomen. 
  • Uw saldo is iedere 3 maanden minstens 1 werkdag positief. 

Heeft u nu een Private Banking Privélimiet Plus?

Dan ontvangt u een brief van ons waarin we u persoonlijk informeren over uw mogelijkheden. Wilt u uw Private Banking Privélimiet Plus zelf opzeggen of verlagen? Regel het eenvoudig online.

Goed om te weten: als u uw Private Banking Privélimiet Plus opzegt, blijft uw betaalrekening met hetzelfde rekeningnummer gewoon bestaan. U kunt alleen niet meer rood staan op uw betaalrekening. 

icoon

Vul automatisch uw saldo aan tot een bedrag naar keuze met 'slimme betaalregels'.

Heeft u nog vragen?

We hebben de veelgestelde vragen voor u op een rij gezet. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem contact op met uw private banker. Of bel met een van onze collega's van Private Assistance op 020 - 343 43 43.

Veelgestelde vragen

Handige links