PriFi
Exclusief voor u als Private Banking klant

Als klant van ABN AMRO MeesPierson ontvangt u ieder kwartaal PriFi: een selectie van bijzondere en exclusieve ervaringen. Op dit moment werken wij aan een vernieuwd overzicht van privileges, met extra aandacht met de door u gegeven feedback.

Aspire Lounge niet langer beschikbaar als privilege
Na zorgvuldige evaluatie is de Aspire Lounge op Schiphol en Eindhoven Airport niet langer een onderdeel van onze privileges. Houd onze website in de gaten voor de actuele update van onze privileges.
FAQ
Vanwaar de naam PriFi?
De naam PriFi is afgeleid vanuit meerdere perspectieven. Zo is het eerste deel van de naam afkomstig van Private Banking en de privileges zelf. Het tweede deel: “Fi”is afkomstig van WiFi. We willen namelijk laten zien dat alles online is en verbonden is met elkaar. Landelijke dekking. Het kroontje verwijst naar de exclusiviteit van het netwerk en tot de exclusieve toegang die onze ABN AMRO MeesPierson klanten hebben tot het programma, dat speciaal voor hen is ontwikkeld.
PriFi verificatie via de ABN AMRO app
Het PriFi programma is exclusief ontworpen voor onze Private Banking klanten. Om u als klant te kunnen herkennen en voorzien van het privilege hebben wij het PriFi logo toegevoegd aan uw vertrouwde ABN AMRO app. Wanneer u de app opent ziet u het logo onder uw foto staan. Dit is voor alle klanten zichtbaar in de nieuwste versie van de app. Let op: bij de Aspire Lounge dient u te identificeren met uw rekeningnummer in plaats van de app.
Wie of wat is Pearlcard?
PriFi personal service is exclusief voor Private Banking klanten. We werken hiervoor nauw samen met Pearlcard. Onze partner is bewezen succesvol in het verzorgen van persoonlijke services op allerlei gebied, denk aan lifestyle, concierge, healthcare en travel. Wat uw wensen ook zijn, de personal assistants van Pearlcard doen hun uiterste best deze te realiseren. En als dit onverwachts niet lukt, komen ze met een passend - en vaak ook verrassend - alternatief. U leest hier enkele persoonlijke verhalen en ervaringen van Pearlcard gebruikers.
In gesprek over het PriFi programma?
Private Assistance

Voor dagelijkse bankzaken zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Contact met uw Private Banker

Wilt u meer weten over het PriFi programma of de privileges. Neem dan contact op met uw Private Banker. U vindt de contactgegevens van uw Private Banker in uw Internet Bankieren Account.