Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Wat vindt u van onze dienstverlening?

Word lid van ons klantpanel

Uw mening telt

Als private bank streven wij voortdurend naar de beste dienstverlening. Hierbij is uw mening als klant essentieel. Via ons klantpanel kunt u meedoen aan onderzoeken over bijvoorbeeld onze producten en diensten. Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijke partij. Dit geeft u de ruimte om vrijuit uw mening te uiten. Wilt u deelnemen aan ons klantpanel? Meld u dan aan via onderstaande knop.

Laat uw stem gelden

  1. Aanmelden

    Om deel te nemen aan ons klantpanel kunt u zich aanmelden . Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijke partij en worden anoniem verwerkt.

  2. Hoe werkt het?

    Ongeveer 8 tot 10 keer per jaar zullen we u uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. In de meeste gevallen gaat het om het invullen van online vragenlijsten, dit kost gemiddeld 5 minuten. Ook bestaat de kans dat we u uitnodigen om mee te doen aan een online interview of interview op een kantoor van ABN AMRO MeesPierson.

  3. Direct feedback geven?

    U kunt ook op iedere pagina van onze website uw mening met ons delen. Hiervoor klikt u op de knop 'Feedback' rechts op de betreffende pagina. Uw feedback wordt anoniem verwerkt.

 

Dit doen we met uw feedback

 

Meld u nu aan voor ons klantpanel

Om deel te nemen aan ons klantpanel kunt u zich aanmelden via onderstaande knop. Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijke partij en worden anoniem verwerkt.

 
MWM2

Wie doet onderzoek?

Onderzoeksbureau MWM2 (Meer Weten van Mensen en Markten) is onze partner voor het panel. Zij helpen ons bij het ophalen van gewenste inzichten en te vertalen naar concrete acties, waarmee wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Door deze manier van werken kunnen klanten zo open mogelijk hun mening delen. Naast MWM2 werken wij ook samen voor het panel met onderzoeksbureau’s Ipsos en GFK.

ABN AMRO

Uw privacy is belangrijk

Uw privacy is uiterst belangrijk voor ons. Daarom gaan we zeer zorgvuldig om met uw gegevens. We zullen uw feedback nooit delen met uw adviseur. Ook vragen we nooit om persoonlijke (bank)gegevens in het kader van klantonderzoeken.

ABN AMRO

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Het gaat hier om phishing . Onze medewerkers vragen nooit om uw pincode. Niet telefonisch, niet via e-mail, sms, WhatsApp of social media. Klik niet op links of bijlagen in dergelijke e-mails. Stuur de e-mail direct door naar: valse-email@nl.abnamro.nl.

Wie doet onderzoek?

Onderzoeksbureau MWM2 (Meer Weten van Mensen en Markten) is onze partner voor het panel. Zij helpen ons bij het ophalen van gewenste inzichten en te vertalen naar concrete acties, waarmee wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Door deze manier van werken kunnen klanten zo open mogelijk hun mening delen. Naast MWM2 werken wij ook samen voor het panel met onderzoeksbureau’s Ipsos en GFK.

MWM2

Uw privacy is belangrijk

Uw privacy is uiterst belangrijk voor ons. Daarom gaan we zeer zorgvuldig om met uw gegevens. We zullen uw feedback nooit delen met uw adviseur. Ook vragen we nooit om persoonlijke (bank)gegevens in het kader van klantonderzoeken.

ABN AMRO

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Het gaat hier om phishing . Onze medewerkers vragen nooit om uw pincode. Niet telefonisch, niet via e-mail, sms, WhatsApp of social media. Klik niet op links of bijlagen in dergelijke e-mails. Stuur de e-mail direct door naar: valse-email@nl.abnamro.nl.

ABN AMRO