Naar de navigatie Naar de inhoud

Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Wat kunt u verwachten van ABN AMRO Verzekeringen?

Vanaf oktober 2010 heeft ABN AMRO Verzekeringen het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). Dat is een kwaliteitskeurmerk van de Stichting toetsing verzekeraars. Met het KKV heeft u de zekerheid dat een verzekeraar zijn beloftes nakomt. Het keurmerk geeft aan dat de kwaliteit van dienstverlening belangrijk is voor de verzekeraar. Het keurmerk gaat dus niet over de kwaliteit van verzekeringsproducten.

 

Wat zijn de kwaliteitseisen voor het keurmerk?

ABN AMRO Verzekeringen heeft zich met ruim 40 andere verzekeraars gekwalificeerd voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Ze voldoen aan de kwaliteitseisen voor:

  • klantinformatie

  • dienstverlening

  • bereikbaarheid

  • reactietermijnen verzekeringen (pdf, 56kB)

  • de mate van klanttevredenheid

  • het kwaliteitsbeleid van verzekeraars.

Wat betekent het keurmerk voor mij als klant?

ABN AMRO Verzekeringen is er trots op het ontvangen van het KKV. Maar het belangrijkste is dat u het als klant merkt. Bijvoorbeeld doordat u:

  • Voorlichting en informatie krijgt die u begrijpelijk vindt

  • Snel en zorgvuldig wordt geholpen

  • ABN AMRO Verzekeren goed kunt bereiken.

We vinden het belangrijk dat u uw opmerkingen aan ons doorgeeft. Wij behandelen ze zorgvuldig. We voeren namelijk een actief kwaliteitsbeleid.

 

Vragen, opmerkingen, klachten en suggesties

Heeft u vragen of wilt u informatie over verzekeringen? Onze medewerkers zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Houd uw rekeningnummer bij de hand. ABN AMRO Verzekeringen vraagt u om dit in te toetsen.

Uw tevredenheid is belangrijk. Heeft u een voorstel hoe de service verbeterd kan worden? Of bent u niet tevreden over de uitleg van een product of de manier waarop u geholpen bent? Vertel het ons, dan zoeken wij een passende oplossing.

Wijzer in geldzaken

Heeft u behoefte aan betrouwbare informatie over geldzaken van een derde partij? Kijk dan op Wijzeringeldzaken.nl.

Wijzer in geldzaken is een initiatief van het ministerie van Financiën, waarin partners uit de financiële sector, de overheid, onderwijs-, voorlichtings- en consumentenorganisaties en de wetenschap samenwerken. Het platform vertegenwoordigt ruim 40 organisaties die hun krachten bundelen om de consument 'wijzer in geldzaken' te maken. Zij zetten zich in om het financiële inzicht van de Nederlanders te vergroten, zodat consumenten beter in staat zijn financiële beslissingen te nemen.

 

Digitale nieuwsbrief van ABN AMRO Verzekeringen

Wilt u de nieuwsberichten van ABN AMRO Verzekeringen in uw e-mailbox ontvangen? Meld u dan aan en ontvang de eerstvolgende mailing. Bent u al aangemeld, maar wilt u uw voorkeur voor de mailing wijzigen? Geef uw wijziging aan ons door.
Op deze digitale nieuwsbrief is een disclaimer en een privacy- en cookiebeleid van toepassing:

 

De normen waar we aan voldoen

Wilt u weten wat de normen van het KKV precies inhouden? Lees dan verder.

 

Welke informatie is voor u van belang?

Wilt u meer weten over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren? Bekijk dan de video (2:00 min.).

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube