Naar de navigatie Naar de inhoud

Registreren voor Mobiel Bankieren

Hoe registreer ik me voor de Mobiel Bankieren app?

Nadat u de Mobiel Bankieren app heeft geïnstalleerd op uw smartphone of tablet, doorloopt u een aantal stappen om u te registreren en een vijfcijferige identificatiecode aan te maken. Wilt u Mobiel Bankieren nog persoonlijker maken? Voeg dan een gebruikersnaam en afbeelding toe.

Eenmalig registreren
Identificatiecode aanmaken
Rekeningen selecteren
Limiet instellen
Afbeelding en gebruikersnaam toevoegen

Veelgestelde vragen

  • Ik heb een nieuwe bankpas ontvangen. Hoe pas ik dit aan in de app?

    U verwijdert in de app uw bestaande registratie en registreert u opnieuw met uw rekeningnummer en nieuwe pasnummer. Dat gaat als volgt:

    • Start de Mobiel Bankieren app zonder in te loggen. 

    • Tik op de gebruikersknop (poppetjes) rechts bovenin. 

    • Kies voor 'Wijzig'. 

    • Selecteer het kruisje voor het verwijderen van uw registratie. 

    • Kies daarna voor 'Gebruiker toevoegen'. 

    • Tik op 'Registreren'. 

    • Doorloop de registratie.

  • Tijdens het registreren wil ik nog geen gebruikersnaam aanmaken. Kan ik dat later doen?

    Ja, u kunt ook later een gebruikersnaam aanmaken.

    • Ga naar 'Instellingen'.

    • Selecteer 'Personaliseren'.

  • Kan ik ook op een ander toestel inloggen in Mobiel Bankieren?

    Heeft u zich geregistreerd voor Mobiel Bankieren? Dan kunt u de app op elke smartphone of tablet gebruiken. Download de app en volg onderstaande stappen.

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Selecteer rechtsboven de icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

    • Vul het rekening- en pasnummer in, waarmee u zich heeft geregistreerd.

    • U kunt nu inloggen met uw zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode.

  • Hoe meld ik me binnen Mobiel Bankieren aan met een ander rekeningnummer?

    Wilt u zich binnen Mobiel Bankieren aanmelden met een ander rekeningnummer?

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Selecteer rechtsboven het icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

  • Kan mijn partner ook gebruikmaken van Mobiel Bankieren?

    Uw partner kan ook gebruikmaken van deze app.

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Druk rechtsboven op het icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

  • Hoe voeg ik een gebruiker toe in de app?

    Binnen Mobiel Bankieren kunt u eenvoudig een nieuwe gebruiker toevoegen.

    • Ga naar het beginscherm.

    • Druk op het icoon met de 2 poppetjes.

    • Kies 'Gebruiker toevoegen'.

  • Hoe wijzig ik mijn zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode?

    Binnen Mobiel Bankieren kunt u uw zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode wijzigen.

    • Selecteer 'Instellingen'.

    • Selecteer 'Identificatiecode wijzigen' onder Profiel.

    • Voer uw huidige vijfcijferige identificatiecode in.

    • Kies een nieuwe vijfcijferige identificatiecode.

    • Bevestig uw nieuwe code met de e.dentifier.

  • Hoe wijzig ik de taalinstelling naar Engels, Spaans of Duits?

    Op uw iPhone of iPad:
    • Selecteer in uw telefoon 'Instellingen'.
    • Selecteer 'Bankieren'.
    • Selecteer 'Engels, Spaans of Duits'.


    Op uw Android of BlackBerry:

    • Selecteer in de app 'Instellingen'.
    • Selecteer 'Taal wijzigen'.
    • Selecteer 'Engels, Spaans of Duits'.

Regel uw zaken online

Uw zaken regelen wanneer het ú uitkomt

Zakeman is onderweg

Als drukke ondernemer regelt u uw bankzaken het liefst snel en eenvoudig. Bijvoorbeeld een sealbag registreren of een adreswijziging doorgeven. Regel uw zaken online wanneer het ú uitkomt.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube