Naar de navigatie Naar de inhoud

Internet Bankieren is veranderd

Duidelijke uitleg in instructievideo's

Wij willen u nu en in de toekomst optimaal ondersteunen bij uw zakelijke bankzaken. Daarom hebben we Internet Bankieren veranderd. U ziet het meteen als u heeft ingelogd. Misschien moet u even wennen aan de nieuwe vormgeving. Hier helpen we u graag bij. Bijvoorbeeld met instructievideo's. In iedere video wordt één onderwerp kort en duidelijk uitgelegd. Bekijk de instructievideo's en u weet precies hoe Internet Bankieren werkt, en waar u alles kunt vinden.

 

Wat is er veranderd?

Na het inloggen komt u straks in het overzicht van uw rekeningen. Hier ziet u snel wat uw saldo is. En ook geld overboeken is makkelijker gemaakt. Verder kiest u zelf hoe u inlogt: met of zonder e.dentifier. En natuurlijk kunt u in Internet Bankieren blijven doen wat u gewend bent. Alleen vindt u alle mogelijkheden via een vernieuwd menu.

 

Bekijk de instructievideo

Zelf kiezen hoe u inlogt

U kiest zelf hoe u inlogt: met of zonder e.dentifier. Inloggen met de e.dentifier gaat zoals u gewend bent. Alleen ziet de vormgeving er anders uit. Inloggen zonder e.dentifier doet u met een zelfgekozen identificatiecode van 5 cijfers. Heeft u Mobiel Bankieren? Dan gebruikt u dezelfde identificatiecode. Bekijk de instructievideo's over inloggen.

 

Bekijk de instructievideo

Snel zien wat er op uw rekening staat

Als u inlogt, komt u direct in uw rekeningoverzicht. Klik op uw betaalrekening en u kunt alle bij- en afschrijvingen bekijken. Ook handig: klik op een foto en u ziet alle betalingen tussen u en deze persoon of dit bedrijf. En als u geld naar deze rekening wilt overmaken, zijn alle gegevens al ingevuld. Bekijk de instructievideo over bij- en afschrijvingen.

 

Bekijk de instructievideo

Nog makkelijker geld overboeken

Een acceptgiro betalen, geld overboeken of een SEPA-betaling naar het buitenland doen? Vanaf uw rekeningoverzicht kunt u iedere soort betaling kiezen. Klik hiervoor op de gele knop 'nieuwe overboeking'. Ieder binnenlands 9-cijferig bankrekeningnummer verandert automatisch in een IBAN -nummer. Vult u een voormalig Postbank-nummer in? Dan verschijnt een apart venster waarin u het IBAN-nummer hiervan op kunt zoeken. Daarna kunt u dit automatisch laten invullen. Bekijk de instructievideo over geld overboeken.

IBAN staat voor International Bank Account Number. Het Nederlandse IBAN is als volgt opgebouwd: NL is de landcode, 2 cijfers als controlegetal, 4 letters die de bank aanduiden en 10 cijfers. De 10 cijfers bestaan uit het oude rekeningnummer (meestal 9 cijfers), voorafgegaan door nullen. Bijvoorbeeld: NL99ABNA0123456789
 
Uw persoonlijk menu

Alles vinden via het nieuwe menu

Als u bent ingelogd, dan ziet u onder de groene balk een nieuw menu. Dit menu kunt u persoonlijk maken met een eigen naam en foto. Via het menu vindt u alles wat u in Internet Bankieren kunt doen. In de rondleiding kunt u het alvast zien. Dan weet u straks precies waar u moet zijn. Bekijk dit onderwerp in de rondleiding.

 
Rekeningen met een persoonlijk tintje

Rekeningen persoonlijk maken

Wilt u de rekeningen in uw rekeningoverzicht in een andere volgorde zien? Dan past u die eenvoudig zelf aan. Geld overmaken naar een bekende? Geef de rekening zelf een naam en zet er een foto bij. Zo vindt u de juiste rekening sneller, ook in Mobiel Bankieren. Want ook daar ziet u automatisch uw foto's staan. Bekijk dit onderwerp in de rondleiding.

Elke werkdag van 08.00 tot 22.00 uur. Op zaterdag van 09.00 - 17.30 uur.

088 - 226 26 26

Sneller acceptgiro's betalen

Tip: gebruik de acceptgiroscanner

Gebruik de acceptgiroscanner

Een acceptgiro betalen zonder de cijfers van het kenmerk en het bedrag over te typen? Met de acceptgiroscanner in de app scant u ze in één keer. De gegevens worden dan automatisch ingevuld.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube