Naar de navigatie Naar de inhoud

Veelgestelde vragen over Internet Bankieren

Vragen over de veranderingen in Internet Bankieren

  • Waarom gaat Internet Bankieren veranderen?

    Steeds meer klanten gebruiken Snel Bankieren en de Mobiel Bankieren app. En hierover zijn zij zeer tevreden. Uit reacties van klanten blijkt dat zij met name het gebruiksgemak waarderen. Zij vinden het 'inzichtelijk, eenvoudig en snel.' Wij willen u dit gebruiksgemak ook bieden in Internet Bankieren. Daarom gaan we dit veranderen. Snel Bankieren is straks een onderdeel van Internet Bankieren. En u kunt in de toekomst met het vernieuwde Internet Bankieren steeds meer zelf regelen. Lees meer over de veranderingen.

    Wij helpen u wennen
    Het is goed om te weten dat we iedere aanpassing van tevoren uitgebreid hebben getest met klanten. Deze klanten gaven aan dat zij makkelijk konden werken met het vernieuwde Internet Bankieren. Als u Mobiel of Snel Bankieren nooit heeft gebruikt, is het nieuwe uiterlijk van Internet Bankieren misschien wennen voor u. Daarom helpen we u graag op weg, bijvoorbeeld met instructievideo's. In iedere video wordt één onderwerp kort en duidelijk uitgelegd. Zo weet u precies hoe alles in het vernieuwde Internet Bankieren werkt en waar u het vindt. Bekijk de instructievideo's.

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.