Naar de navigatie Naar de inhoud

Kenmerken Zakelijk Internet Bankieren

Alles over zakelijk Internet Bankieren

Wat is zakelijk Internet Bankieren?

Met zakelijk Internet Bankieren regelt u uw financiën volledig online. Zo kunt u al uw rekeningen inzien. En kunt u met uw bankpas en een e.dentifier gemakkelijk geld overboeken. Ook kunt u eenvoudig en direct producten afsluiten. Bijvoorbeeld een spaarrekening. Bovendien heeft Zakelijk Internet Bankieren ook uitgebreide mogelijkheden waarmee u uw bankzaken kunt digitaliseren.

Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.

Voor wie?

Ondernemers met een zakelijke betaalrekening bij ABN AMRO.

Kosten

Informatie over de kosten vindt u in het overzicht van alle tarieven.

Hoe krijg ik toegang?

  • Als u Internet Bankieren aanvraagt, ontvangt u een speciale paslezer (e.dentifier). Deze vormt samen met uw pas de sleutel tot Internet Bankieren.

  • U kunt met iedere betaalpas op uw naam toegang krijgen tot Internet Bankieren. Met een betaalpas heeft uw medewerker toegang tot Internet Bankieren en kan deze gebruik maken van geld- en betaalautomaten.

  • U heeft automatisch toegang tot alle rekeningen op uw eigen naam.                  

  • Zien hoe zakelijk Internet Bankieren werkt? Bekijk dan de demo.

Systeemeisen

Het belangrijkste is een werkende internetverbinding en een actuele internetbrowser. Controleer regelmatig uw besturingssysteem en uw browsers.

Hoe is zakelijk Internet Bankieren beveiligd?

ABN AMRO past vergaande beveiligingsmethoden en - technieken toe om uw gegevens en transacties te beschermen. We vertellen u ook graag meer over veilig internetbankieren.

Beschikbaarheid documenten

ABN AMRO raadt u aan om elektronische facturen zelf op te slaan. De termijn waarbinnen de documenten via Internet Bankieren toegankelijk zijn, is beperkt tot 18 maanden.

Hoeveel geld kan ik overmaken?

Het bedrag dat u kunt overboeken met Internet Bankieren hangt af van de manier waarop u bent ingelogd en de soort overboeking. Bekijk hier de limieten voor zakelijk Internet Bankieren.

Vragen of advies

  • Heeft u vragen over de werking van zakelijk Internet Bankieren? Of heeft u technische problemen? Bel dan naar een van onze adviseurs via 088 - 226 26 26.

  • Als uw systeemeisen niet voldoen aan de voorwaarden, kunnen wij u helaas niet ondersteunen bij technische problemen.

Tip: zoeken in de app

Zoeken kan op verschillende manieren

Zoeken in de app kan op verschillende manieren.

Ga naar uw bij- en afschrijvingen en tik op het vergrootglas. U kunt dan zoeken op naam, bedrag of omschrijving. Of tik op een foto of logo. Zo zet u alle bijbehorende betalingen op een rij.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube