Naar de navigatie Naar de inhoud

Kenmerken Winkelpakket

Alles over het Winkelpakket

Wat is het Winkelpakket?

Met het Winkelpakket accepteert u betalingen in uw fysieke winkel of bedrijf, bijvoorbeeld uw horecagelegenheid. U kunt al uw transacties inzien via de rapportagetool EMS reports. Dat doet u via de betaaloplossingen van onze partner European Merchant Services.

Voor wie?

Voor klanten met een zakelijke rekening bij ABN AMRO die een betaalmethode zoeken voor hun fysieke winkel(s) of horecagelegenheid.

Voorwaarden

Het Winkelpakket is een product van European Merchant Services. De voorwaarden gelden voor alle zakelijke betaaloplossingen van European Merchant Services. Bekijk de voorwaarden.

Wat is European Merchant Services?

European Merchant Services is gespecialiseerd in de verwerking van debit- en creditcardbetalingen voor online en multichannel bedrijven. Zij bieden:

  • Een solide, veilige infrastructuur en diepgaande kennis van betalingen.

  • Een betrouwbare verwerking, een snelle afhandeling en dagelijkse uitbetaling van transacties.

  • Inzicht in al uw betaalstromen via heldere rapportages. European Merchant Services verwerkt de betalingen van de belangrijkste credit- en debitcards, zoals Visa MasterCard, Maestro, Vpay, Diners Club & Discover.

Kosten

Bekijk de tarieven van het Winkelpakket (pdf, 36kB).

Veiligheid

U kunt uw betalingen beveiligen door uw klanten 3DSecure en Verified by Visa aan te bieden.

2 varianten

Het Winkelpakket kent 2 varianten. Hierin kiest u zelf de betaalmethoden die u wilt accepteren:

  • Basis - hiermee accepteert u pinbetalingen (alle binnen- en buitenlandse betaalpassen voorzien van Maestro- en vPay-logo).

  • Premium - hiermee accepteert u pinbetalingen (Maestro en vPay) en creditcardbetalingen (alle binnen- en buitenlandse kaarten met het logo van Mastercard, Visa, JCB, CUP, Discover en Diners Club).

1 contract

U krijgt 1 contract. Het maakt niet uit hoeveel betaalmethoden u kiest.

Betaalautomaten

  • Heeft u al een betaalautomaat van CCV of Wordline? Dan kunt u deze blijven gebruiken. Let er op dat de betaalautomaat voldoet aan de EMV-standaard en het C-tapprotocol.

  • Heeft u nog geen betaalautomaat? Met het EMS Winkelpakket inclusief betaalautomaat bestelt u meteen 1 of meerdere automaten bij uw pakket. Zo regelt u in 1 keer de betalingen van uw klanten.

    Voor een uitgebreid overzicht van alle aanbieders van betaalautomaten verwijzen we u naar checkout.nl.

Retouren

Met het Winkelpakket laat u eenvoudig bedragen terugboeken als de klant een artikel komt terugbrengen.

PCI-DSS certificaat

Verwerkt of verzendt uw bedrijf creditcardgegevens? Of slaat u deze op? Dan verplichten creditcardaanbieders u te voldoen aan de eisen van PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). U moet zelf aantonen dat u aan deze eisen voldoet. Dat doet u via een PCI-DSS certificaat. U kunt hiervoor bij EMS terecht. Heeft u al een PCI DSS certificaat? Dan kunt u na oplevering uw certificaat als bewijs kosteloos uploaden via de EMS PCI portal.

Vragen of advies?

Neem contact op met European Merchant Services via 020 - 660 30 40 (lokaal tarief). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Of mail met sales@emscard.com.

Tip: zoeken in de app

Zoeken kan op verschillende manieren

Zoeken in de app kan op verschillende manieren.

Ga naar uw bij- en afschrijvingen en tik op het vergrootglas. U kunt dan zoeken op naam, bedrag of omschrijving. Of tik op een foto of logo. Zo zet u alle bijbehorende betalingen op een rij.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube