Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Uw zakelijke betaalpas kwijt?

Als uw betaalpas gestolen of kwijt is, is het belangrijk dat u die direct laat blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken. Blokkeer zelf uw betaalpas via Internet Bankieren of bel met een van onze medewerkers. Lees hoe u dat het snelst kunt doen.

Online blokkeren

Wilt u uw betaalpas zelf blokkeren, regel dit dan snel en eenvoudig via Internet Bankieren. U kunt inloggen met uw identificatiecode. Uw betaalpas wordt direct geblokkeerd. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. Ook krijgt u een bevestigingsbrief.

Telefonisch blokkeren

Blokkeer uw betaalpas telefonisch:

  • vanuit Nederland via: 088 - 226 26 26 (elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.30 uur).

  • vanuit het buitenland via: +31 10 241 17 20.

Geef door dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden. Geef vervolgens toestemming voor de aanvraag van een vervangende betaalpas. Nu is uw betaalpas geblokkeerd.

Vragen?

  • Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn vervangende betaalpas?

    In Nederland heeft u de vervangende pas binnen 5 werkdagen in huis.

  • Wat moet ik doen als ik mijn verloren betaalpas weer terugvind?

    Heeft u een vervangende betaalpas ontvangen en gebruikt u die al? Dan kunt u de teruggevonden betaalpas doormidden knippen. Deblokkeren van een betaalpas doen we alleen in heel speciale gevallen. Wilt u daarover meer weten? Bel dan met onze klantenservice via 088 - 226 26 26.

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube