Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Uw zakelijke betaalpas kwijt?

Als uw betaalpas gestolen of kwijt is, is het belangrijk dat u die direct laat blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken. Blokkeer zelf uw betaalpas via Internet Bankieren of bel met een van onze medewerkers. Lees hoe u dat het snelst kunt doen.

Online blokkeren

Wilt u uw betaalpas zelf blokkeren, regel dit dan snel en eenvoudig via Internet Bankieren. U kunt inloggen met uw identificatiecode. Uw betaalpas wordt direct geblokkeerd. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. Ook krijgt u een bevestigingsbrief.

Telefonisch blokkeren

Blokkeer uw betaalpas telefonisch:

  • vanuit Nederland via: 088 - 226 26 26 (elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.30 uur).

  • vanuit het buitenland via: +31 10 241 17 20.

Geef door dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden. Geef vervolgens toestemming voor de aanvraag van een vervangende betaalpas. Nu is uw betaalpas geblokkeerd.

Vragen?

  • Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn vervangende betaalpas?

    In Nederland heeft u de vervangende pas binnen 5 werkdagen in huis.

  • Wat moet ik doen als ik mijn verloren betaalpas weer terugvind?

    Heeft u een vervangende betaalpas ontvangen en gebruikt u die al? Dan kunt u de teruggevonden betaalpas doormidden knippen. Deblokkeren van een betaalpas doen we alleen in heel speciale gevallen. Wilt u daarover meer weten? Bel dan met onze klantenservice via 088 - 226 26 26.

Tip: zoeken in de app

Zoeken kan op verschillende manieren

Zoeken in de app kan op verschillende manieren.

Ga naar uw bij- en afschrijvingen en tik op het vergrootglas. U kunt dan zoeken op naam, bedrag of omschrijving. Of tik op een foto of logo. Zo zet u alle bijbehorende betalingen op een rij.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube