Naar de navigatie Naar de inhoud

Kenmerken Autoverzekering

Afbeelding_button terug naar voordelen

Kenmerken van de vernieuwde Autoverzekering

  • Wat is de vernieuwde Autoverzekering?

    De ABN AMRO Autoverzekering dekt wettelijke aansprakelijkheid bij schade die u met uw auto veroorzaakt aan anderen. Dit is de Wettelijke Aansprakelijkheid (WA) en is verplicht voor iedere auto. Ook kunt u uw ABN AMRO Autoverzekering uitbreiden:

    - U kunt uw eigen auto extra verzekeren tegen bijvoorbeeld diefstal, brand, ruitbreuk, storm en botsingen met dieren. (WA + Beperkt Casco)
    - U kunt uw auto all-risk verzekeren. Dan is uw auto ook verzekerd voor schade die u zelf veroorzaakt. (WA + Volledig Casco)

    Wilt u een volledig overzicht van wat wel en niet is gedekt? Bekijk de voorwaarden van de vernieuwde Autoverzekering (pdf, 395kB).


  • Heeft u een ABN AMRO Autoverzekering afgesloten vóór 4 december 2017?

    Heeft u een ABN AMRO Autoverzekering afgesloten vóór 4 december 2017? Lees dan meer over uw Autoverzekering en de voorwaarden (pdf, 404kB) die voor u gelden.  

    U kunt uw huidige Autoverzekering eenvoudig omzetten. Neem contact op met de adviseurs van het Contact Center op 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten) en zij helpen u graag verder.

  • Voor wie?

    De ABN AMRO Autoverzekering verzekert uw auto die u als particulier koopt. Ook als u ZZP'er bent, kunt u uw auto verzekeren. Gebruikt u uw personenauto om zakelijk en tegen betaling personen en/of goederen te vervoeren? Dan is deze verzekering niet geschikt voor u en moet u uw auto zakelijk verzekeren. Als ZZP'er kunt u de auto ook exclusief btw verzekeren. De premie wordt dan berekend over deze lagere cataloguswaarde. Een eventuele schade-uitkering krijgt u ook exclusief btw vergoed.

    Wilt u deze verzekering afsluiten? Dan heeft u een ABN AMRO betaalrekening nodig. Van deze rekening wordt de premie van uw autoverzekering automatisch afgeschreven.

  • Voorwaarden

  • Wat is verzekerd?

    De ABN AMRO Autoverzekering dekt schade van anderen die door uw auto veroorzaakt is. Dit is de Wettelijke Aansprakelijkheid (WA) en is verplicht voor elke auto. Verder kunt u:

    • uw eigen auto extra verzekeren tegen diefstal, brand, ruitbreuk, storm en botsingen met dieren (WA + Beperkt Casco)
    • uw auto all-risk verzekeren. Dan is de schade aan uw eigen auto gedekt als u dit zelf veroorzaakt (WA + Volledig Casco)
    Wij hebben de verschillen tussen de dekkingen voor u op een rijtje gezet. Bekijk de verschillen

    Lees onder het kopje 'Uitbreiden met aanvullende dekkingen' met welke dekkingen u uw autoverzekering nog meer kunt uitbreiden. 
  • Uitbreiden met aanvullende dekkingen

    U kunt uw ABN AMRO Autoverzekering uitbreiden met: 

    Schadeverzekering Inzittenden
    Deze verzekering dekt letsel- en materiële schade van u en van uw passagiers bij een ongeval met uw auto. Bijvoorbeeld schade aan persoonlijke bezittingen, door blijvende invaliditeit of arbeidsongeschiktheid. Het maakt niet uit wie schuld heeft. De schade is gedekt tot maximaal € 1.000.000 per gebeurtenis.

    Bekijk de Voorwaarden Schadeverzekering Inzittenden (pdf, 349kB)

    Nieuwwaarderegeling
    Voor auto's tot 1 jaar oud op de ingangsdatum van de verzekering. De nieuwe auto is op de ingangsdatum van de verzekering standaard tot 1 jaar oud verzekerd op basis van nieuwwaarde. Bij total loss of diefstal van de auto is de nieuwwaarde gedekt. U kunt dezelfde auto weer nieuw kopen. U kunt de nieuwwaarderegeling verlengen met 1 of 2 jaar. De nieuwwaarderegeling is alleen mogelijk bij een autoverzekering met WA Beperkt Casco dekking of WA Volledig Casco dekking.

    Aanschafwaarderegeling
    U krijgt het aankoopbedrag van uw auto terug bij total loss of diefstal als:

    • de auto op de ingangsdatum van de verzekering 1 tot 6 jaar oud is;
    • de auto een cataloguswaarde heeft van maximaal € 75.000; 
    • u de auto gekocht heeft bij een bedrijf dat staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel; 
    • de verzekering binnen 1 jaar is ingegaan nadat u de auto heeft gekocht.

    De aanschafwaarderegeling is alleen mogelijk bij een autoverzekering met WA Beperkt Casco dekking of WA Volledig Casco dekking.

    Rechtsbijstand
    Deze verzekering dekt rechtsbijstand bij een (dreigend) conflict dat te maken heeft met uw auto. Bijvoorbeeld bij een meningsverschil over de schuldvraag bij een ongeval. Of een ander heeft schade aan u en/of uw auto veroorzaakt. Bijvoorbeeld als niet duidelijk is wie de schuldige is of u wilt de schade verhalen op een ander. Ook een conflict met bijvoorbeeld uw merkdealer of BOVAG–bedrijf. 

    Bekijk de Voorwaarden Autorechtsbijstand (pdf, 355kB) 

    Ongevallen Inzittendenverzekering
    Deze verzekering dekt een uitkering als een inzittende overlijdt (€ 7.500) of blijvend invalide wordt door een ongeval met de auto (€ 20.000). Bij blijvende invaliditeit zijn maximaal 8 personen verzekerd. 


    Pechhulpverzekering Nederland (inclusief woonplaats): direct hulp bij pech (mobiliteitsservice) 

    Deze verzekering geeft 24 uur per dag, 7 dagen in de week recht op hulp bij pech onderweg (ook bij een lekke band) als uw auto door een mechanische of elektronische storing niet meer verder kan rijden. De pechhulp geldt voor Nederland, dus ook in uw woonplaats. Heeft u pech onderweg en kan uw auto niet ter plaatse gerepareerd worden? Dan krijgt u binnen 2 uur een vervangende auto (in 95% van de situaties gebaseerd op meting maart/april 2017). Met deze dekking krijgt u ook een vervangende auto als u schade heeft aan uw auto en niet verder kunt rijden. Dan helpen wij u binnen 2 uur weer op weg.

    Bekijk de Voorwaarden Pechhulpverzekering (pdf, 349kB)

    Pechhulpverzekering Buitenland  
    Deze verzekering geeft u 24 uur per dag, 7 dagen in de week hulp bij pech in het buitenland als uw auto door een mechanische of elektronische storing niet meer verder kan rijden. Duurt reparatie langer dan 24 uur? Dan dekt deze module ook de kosten van een vervangende auto voor maximaal 15 werkdagen. Bij het uitvallen van de bestuurder wordt de auto en eventueel bijbehorende aanhanger (caravan) teruggebracht naar Nederland. Ook de bestuurder, passagiers en bagage worden naar Nederland teruggebracht.

    Bekijk de Voorwaarden Pechhulpverzekering Buitenland (pdf, 349kB)

  • Wat is niet verzekerd?

    • ABN AMRO Autoverzekering  
      - Schade die is ontstaan in een land dat niet op de groene kaart staat of hierop is doorgestreept. 
      - De aansprakelijkheid van een persoon die uw auto heeft gestolen of met geweld heeft meegenomen. 

      Kijk voor een volledig overzicht op pagina 3 van de Voorwaarden Autoverzekering (pdf, 395kB)

    • ABN AMRO Autoverzekering - Autorechtsbijstand 
      - Rechtsbijstand bij een conflict, waarvoor u zonder toestemming van ARAG een ander ingeschakeld heeft voor rechtsbijstand. 
      - Rechtsbijstand bij een conflict door een gebeurtenis die voor het begin van uw verzekering te voorzien was. 

      Kijk voor een volledig overzicht op pagina 2 van de Voorwaarden Autoverzekering Autorechtsbijstand (pdf, 355kB)  

    • ABN AMRO Autoverzekering - Ongevallen Inzittenden 
      - Schade die is ontstaan terwijl de bestuurder van uw auto volgens het recht, wetten of regels van de overheid niet mag rijden. 
      - Schade van een inzittende die niet op een normale zitplaats zit. 

      Kijk voor een volledig overzicht op pagina 2 van de Voorwaarden Autoverzekering Ongevallen Inzittendenverzekering (pdf, 347kB) 

    • ABN AMRO Autoverzekering - Pechhulpverzekering Nederland 
      - Bij pech als uw auto geen geldig APK-keuringsbewijs heeft en dit volgens de wet wel moet. 
      - Bij pech waarvoor wij eerder hulp hebben gegeven. En u heeft de oorzaak van de pech daarna niet vakkundig laten repareren. 

      Kijk voor een volledig overzicht op pagina 2 van de Voorwaarden Autoverzekering Pechhulp (pdf, 349kB)

    • ABN AMRO Autoverzekering - Schadeverzekering Inzittenden 
      Letsel- en zaakschade wordt niet vergoed bij: 
      - Schade waarbij de bestuurder volgens de overheid niet mag rijden (geen geldig rijbewijs, rijontzegging). 
      - Schade die erger wordt door het niet dragen van een veiligheidsgordel. 

      Kijk voor een volledig overzicht op pagina 2 van de Voorwaarden Autoverzekering Schadeverzekering Inzittenden (pdf, 349kB)

  • Vergoedingen

    Kijk in de voorwaarden (pdf, 395kB) wat ABN AMRO Schadeverzekering N.V. vergoedt bij een gedekte schade.

  • Eigen risico

    U heeft geen eigen risico als u gebruik maakt van de ABN AMRO Schade Service. Er gelden echter uitzonderingen bij schade door (poging tot) diefstal, inbraak of joyriding en bij ruitschade.

    Diefstal, inbraak, joyriding   
    - U heeft geen eigen risico als uw auto voldoet aan de beveiligingsvoorwaarden.
    - U betaalt wel een eigen risico als uw auto niet voldoet aan de beveiligingsvoorwaarden. U heeft een eigen risico van 2,5% van de oorspronkelijke cataloguswaarde, met een minimum van € 375 per gebeurtenis. 

      Lees hierover meer onder het kopje 'Beveiligingsvoorwaarden'.

    Ruitschade
    - U heeft geen eigen risico bij herstel van een sterretje in de ruit als u gebruikmaakt van ABN AMRO Schade Service.
    - U betaalt wel een eigen risico als uw autoruit moet worden vervangen. Dan is uw eigen risico € 75 als u gebruikmaakt van ABN AMRO Schade Service.
    - Gebruikt u de ABN AMRO Schade Service niet? Dan is uw eigen risico € 150 .

  • ABN AMRO Schade Service

    Waarom is het handig als u gebruikmaakt van de ABN AMRO Schadeservice?
    - Alles wordt voor u geregeld. De rekening wordt rechtstreeks door ABN AMRO aan het schadeherstelbedrijf betaald.
    - U krijgt gratis vervangend vervoer tijdens de reparatie, voor maximaal 30 dagen. Dit geldt niet bij ruitschade.
    - U heeft 4 jaar garantie op de uitgevoerde reparatie.
    - Het schadeherstelnetwerk is inclusief merkdealers.
    - U heeft geen eigen risico. Alleen bij vervanging van een autoruit heeft u een eigen risico van € 75.

  • Groene kaart

    Bij het afsluiten van een autoverzekering ontvangt u een groene kaart. De groene kaart is een internationaal verzekeringsbewijs waarmee u kunt aantonen dat uw auto verzekerd is. Deze moet u bij u hebben als u met de auto in het buitenland bent. Op de kaart staan de landen waarin u bent verzekerd. Daarnaast vindt u hier ook de belangrijkste telefoonnummers in geval van nood. Ieder jaar ontvangt u een nieuwe groene kaart vlak na de herzieningsdatum van de verzekering.

    Bent u de groene kaart kwijt? Vraag deze dan eenvoudig opnieuw aan of bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).

    Gaat u op vakantie met een caravan? Dan is het in Duitsland, Polen en Spanje nodig om een tweede groene kaart te hebben. Vraag deze eenvoudig aan of bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe wordt de premie voor uw autoverzekering berekend?

    In de premieberekening nemen wij de volgende gegevens mee:

    • gegevens over de auto,
    • uw woonplaats,
    • het aantal schadevrije jaren,
    • het aantal gereden kilometers,
    • gegevens van de bestuurder,
    • de gekozen verzekeringsdekking en
    • de gekozen aanvullende verzekeringsmodules.

      Bereken eenvoudig hoeveel premie u betaalt.

  • Korting

    Als u meer dan 2 schadeverzekeringen in 1 pakket heeft bij ABN AMRO, krijgt u korting. Is de Autoverzekering uw derde verzekering? Dan krijgt u ook korting op de eerste 2.

    • Bij 3 verzekeringen krijgt u 3% korting
    • Bij 4 verzekeringen krijgt u 4% korting
    • Bij 5 of meer verzekeringen krijgt u 5% korting

  • Kosten

    Provisie
    ABN AMRO Bank N.V. bemiddelt en adviseert voor particuliere klanten in schadeverzekeringsproducten van ABN AMRO Schadeverzekering N.V. Voor deze bemiddeling krijgt zij een vergoeding van ABN AMRO Schadeverzekering N.V.. Lees meer over wie wij zijn en waar onze dienstverlening uit bestaat: Informatieblad Schadeverzekeringen (pdf, 488kB) .

    Afsluitkosten
    Voor de ABN AMRO Autoverzekering betaalt u € 9,98 (inclusief 21% assurantiebelasting) . U betaalt deze kosten voor het aanmelden bij de RDW en het Europese schadeformulier.

    Administratiekosten

    U betaalt administratiekosten van € 0,69 (incl. 21% assurantiebelasting) voor het innen van de premie. Tenzij u al een andere ABN AMRO schadeverzekering heeft. Dan betaalt u niet opnieuw administratiekosten. Is dit de eerste ABN AMRO schadeverzekering die u afsluit? U betaalt de administratiekosten tegelijk met de premie. Dat kan per maand of per jaar zijn. Het totaalbedrag van alle schadeverzekeringen wordt in 1 keer van uw rekening afgeschreven.

    Poliskosten
    Voor de ABN AMRO Autoverzekering betaalt u geen poliskosten.

    Assurantiebelasting
    Over de premie van de ABN AMRO Autoverzekering en de kosten betaalt u assurantiebelasting van 21% . U ziet dit terug in uw premieberekening.

  • Schadevrije jaren

    Het aantal schadevrije jaren is belangrijk bij de aanvraag van een autoverzekering. Dit bepaalt hoeveel no-claimkorting u krijgt bij de start van uw verzekering. Bij de premieberekening  moet u het aantal schadevrije jaren invullen. Een schadevrij jaar is een verzekeringsjaar waarin u geen schade heeft gehad die van invloed is geweest op uw no-claimtrede. Lees hoe het aantal schadevrije jaren wordt bepaald.

    Waar vindt u uw schadevrije jaren?
    Het aantal schadevrije jaren staat op de polis van uw autoverzekering. Schadevrije jaren blijven bij ABN AMRO Verzekeringen N.V. 4 jaar geldig ook al heeft u geen autoverzekering.
    Let op: u bouwt alleen schadevrije jaren op voor een autoverzekering die op uw naam staat (u bent verzekeringnemer). Het aantal opgegeven schadevrije jaren wordt door de verzekeraar gecontroleerd via een centrale database waar alle verzekeraars de schadevrije jaren van klanten vermelden. Klopt dit niet met het aantal dat u opgeeft? Dan neemt de verzekeraar het aantal schadevrije jaren uit de centrale database over. Dit kan gevolgen hebben voor uw premie. Controleer daarom goed of u het juiste aantal heeft ingevuld!

    Rijdt u in een leaseauto?
    Vraag dan een leaseverklaring op bij uw leasemaatschappij. De schadevrije jaren op de leaseverklaring blijven 4 jaar geldig.

    Heeft u pas schade gehad?
    Dan kan het zijn dat het aantal schadevrije jaren op uw polis niet klopt. Of u heeft een negatief aantal schadevrije jaren. Neem in deze gevallen contact op met een van onze adviseurs via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten) voor een premieberekening.

  • No-claim korting

    U krijgt een hogere korting op uw premie als u langere tijd geen schade heeft gehad. Het aantal schadevrije jaren bepaalt voor een deel in welke no-claimtrede u wordt ingedeeld van de zogenaamde no-claimregeling. Bij elke trede hoort een bepaalde premiekorting. Dit wordt ook wel no-claimkorting genoemd. Lees voor meer informatie de Uitleg over schadevrije jaren en de no-claimtabel.

  • Extra autoregeling

    Verzekert u meerdere auto’s via ABN AMRO? Dan krijgt u daarvoor dezelfde no-claimkorting als voor de auto met de meeste schadevrije jaren (tot maximaal 70%). Op die manier profiteert u altijd van de hoogste korting. Deze extra korting houdt u zolang u meerdere auto's heeft verzekerd. Heeft u nog 1 auto verzekerd? Dan vervalt de extra korting. Let op: heeft u een autoverzekering afgesloten vóór 4 december 2017? Dan geldt deze regeling niet. Neem contact op met 1 van onze adviseurs via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Lees meer over de extra autoregeling.

  • Beveiligingsvoorwaarden

    Een goed beveiligde auto is belangrijk om de kans op diefstal of inbraak te verkleinen. Daarom gelden voor de autoverzekering onderstaande beveiligingseisen bij Beperkt Casco en Volledig Casco dekking.

    1. Voor een cabriolet, terreinwagen, sportwagen of personenauto's met meer dan € 7.500 aan niet af-fabriek accessoires is een alarmsysteem met hellingshoekdetectie (VbV/SCM goedgekeurd) vereist.

    2. Voor personenauto’s met een cataloguswaarde van meer dan € 50.000 is een alarmsysteem met hellingshoekdetectie (VbV/SCM goedgekeurd) vereist.

    3. Voor alle auto's met een cataloguswaarde van meer dan € 125.000 is een alarmsysteem met hellingshoekdetectie (VbV/SCM goedgekeurd) aangevuld met car- en homejacking systeem vereist. Of een VbV/SCM goedgekeurd voertuigvolgsysteem.

  • Wanneer gaat de verzekering in?

    U kiest zelf op welk moment de verzekering begint. U kunt de autoverzekering direct laten ingaan of een andere datum kiezen. De datum kan maximaal zes maanden in de toekomst liggen.

  • Wanneer kunt u opzeggen?

    U mag uw verzekering op ieder moment zonder opgave van redenen beëindigen. De verzekering eindigt op 00.00 uur van de dag nadat u opzegt. Tenzij u zelf een andere datum doorgeeft waarop u de verzekering wilt stopzetten. Dan wordt de verzekering op die datum beëindigd.

    Let op: opzeggen kan niet met terugwerkende kracht.

  • Schade melden

    Heeft u schade? Geef dit dan zo snel mogelijk door. ABN AMRO is 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u bereikbaar.

    Telefonisch
    U kunt bellen naar telefoonnummer 038 - 49 67 123 (gebruikelijke belkosten). Of vanuit het buitenland naar +31 26 400 23 45Tip: zet deze telefoonnummers in uw telefoon.

    Schadeformulier
    U kunt de schade doorgeven met een Europees schadeformulier. Download het Europees schadeformulier (pdf, 376kB) en stuur het ingevuld naar:

    ABN AMRO Verzekeringen
    Antwoordnummer 9000
    8000 VB Zwolle

    Een postzegel is niet nodig.

    Gaat u met uw auto naar het buitenland?
    Neem uw groene kaart en een Europees schadeformulier mee. Vraag het Europees schadeformulier online aan. (pdf, 376kB)

    Hoe wordt een schade behandeld?
    Niemand zit te wachten op schade. Heeft u toch schade? Dan is het belangrijk dat u ABN AMRO zo snel mogelijk belt. Zo kan de schadeclaim goed en snel voor u worden behandeld. Na uw melding neemt de verzekeraar deze in behandeling. Er wordt gekeken of de oorzaak op de autoverzekering is gedekt, of er een deskundige moet worden ingeschakeld. Ook wordt berekend of en hoeveel schadevergoeding u krijgt. Hebben wij alle benodigde informatie ontvangen? Wij informeren u altijd binnen 8 werkdagen over de afhandeling van uw schade.

    De rol van een persoonlijke schadebehandelaar
    Bij een grote of ingewikkelde schade moet er meer onderzocht worden. U krijgt bij de verzekeraar dan een persoonlijke schadebehandelaar. Eén aanspreekpunt die alles voor u regelt en u zoveel mogelijk ontzorgt.

    De rol van een deskundige
    Als een schade op afstand lastig te beoordelen is, schakelt de verzekeraar een deskundige in. Deze deskundige onderzoekt de oorzaak en omvang van de schade. De verzekeraar betaalt de kosten van de deskundige. U kunt na overleg ook een eigen deskundige inschakelen. Deze deskundige regelt dan namens u uw schade. De kosten voor een eigen deskundige betaalt de verzekeraar. De kosten moeten wel redelijk zijn. Dat betekent dat de kosten van de schade in verhouding moeten zijn met de kosten van een eigen deskundige.

    Bekijk hoe schade melden werkt.

  • Wat is belangrijk als u een autoverzekering aanvraagt?

    Als u een autoverzekering aanvraagt is het belangrijk dat u alle vragen zo volledig mogelijk en naar waarheid invult. U kunt een autoverzekering alleen online aanvragen als u ingelogd bent in Internet Bankieren. Controleer goed of u de juiste informatie invult. Aan het eind van de aanvraag worden er nog vijf vragen gesteld. De verzekeraar controleert de door u ingevulde gegevens. Uw gegevens worden ook gecontroleerd bij de Stichting Centraal Informatiesysteem Schade (Stichting CIS). Deze stichting legt gegevens van verzekerden vast van de verzekeringsmaatschappijen die in Nederland werkzaam zijn. De verzekeraar levert bij deze stichting ook informatie over haar klanten aan.

  • Wat gebeurt er bij fraude?

    ABN AMRO gaat ervan uit dat u juiste en volledige informatie geeft. Doet u dat opzettelijk en doelbewust niet? Dan fraudeert u. Afhankelijk van de uitkomsten van een onderzoek kan ABN AMRO Verzekeringen besluiten maatregelen te treffen. Er kan bijvoorbeeld een uitkering worden geweigerd of de verzekering kan worden opgezegd. Lees meer over ons fraudebeheersingsbeleid (pdf, 47kB). Op onze site leest u hierover meer.

  • Verzekeringskaart

    Wilt u in één oogopslag de meest relevante dekkingsinformatie zien? Bekijk dan de verzekeringskaart. Deze kaart is opgesteld volgens de richtlijnen van het Verbond van Verzekeraars. Het geeft u een overzicht van deze verzekering en helpt u om onze verzekering te vergelijken met die van andere verzekeraars.

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering Wettelijke Aansprakelijkheid (WA)
    link naar verzekeringskaart

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering Beperkt Casco
    link naar verzekeringskaart

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering Volledig  Casco
    link naar verzekeringskaart

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering - Autorechtsbijstandverzekering 
    link naar verzekeringskaart
     
    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering - Schade inzittendenverzekering
    link naar verzekeringskaart 

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering - Ongevallen inzittendenverzekering
    link naar verzekeringskaart

    Verzekeringskaart van de ABN AMRO Autoverzekering - Pechhulpverzekering 
    link naar verzekeringskaart

  • Hoe kan ik deze verzekering aanpassen of opzeggen?

    Wilt u uw verzekering aanpassen? Vul dan het formulier in.
    Wilt u uw verzekering opzeggen? Vul het formulier in.

  • Wilt u de aanvraag annuleren?

    Na het afsluiten van deze verzekering heeft u 14 dagen de tijd om deze kosteloos te ontbinden. Dit doet u door de polis binnen 14 dagen nadat u de verzekering heeft afgesloten terug te sturen naar:

    ABN AMRO Verzekeringen
    Antwoordnummer 9000
    8000 VB Zwolle

    Een postzegel is niet nodig.

  • Heeft u een klacht?

    Bent u ontevreden over de dienstverlening? Laat dat weten via de adviseurs van het Contact Center 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Lees wat onze klachtenprocedure is en hoe u een klacht kunt indienen.

Heeft u een vraag of wilt u advies? Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Inboedelverzekering

Nooit te laag verzekerd

Iedereen is goed verzekerd met de Inboedelverzekering

  • Bij schade door brand, diefstal en storm
  • 24/7 schadehulp
  • Eerste jaar 20% hypotheekkorting