Naar de navigatie Naar de inhoud

Spaarrekening opheffen

Opheffen in de meeste gevallen online mogelijk

Wilt u uw spaarrekening opheffen? Dat kunt u in de meeste gevallen eenvoudig online doen. Over de voorwaarden en uitzonderingen leest u meer op deze pagina.

 

Een andere rekening bij ABN AMRO is noodzakelijk

Om online een spaarrekening op te kunnen heffen, heeft u nog een andere rekening bij ABN AMRO nodig. Hier kunnen wij de rente en eventueel het saldo naartoe boeken.

 

Uitzonderingen

Spaarrekeningen die u alleen telefonisch of bij een kantoor kunt opheffen, zijn:

  • Spaar Deposito met saldo

  • Royaal Rekening

  • Beleggers Spaarrekening

Hiervoor kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag bellen met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Of ga langs bij een kantoor bij u in de buurt.

 

Nog 18 maanden zichtbaar in Internet Bankieren

Nadat u uw spaarrekening heeft opgeheven, blijft deze nog 18 maanden zichtbaar tussen uw andere rekeningen in Internet Bankieren. Zo kunt u over deze periode nog steeds uw  bij- en afschrijvingen van deze rekening inzien. Wij zijn dit wettelijk verplicht.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Lees onze sparen blogs

Boordevol tips, nieuws en inspiratie

Lees alles over sparen in onze blogs

Wanneer is je financiële buffer groot genoeg? Wat zijn de laatste ontwikkelingen van de spaarrentes? Hoeveel zakgeld geef je je kind? Antwoord op deze en andere vragen krijgt u in onze blogs.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief