Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw klacht indienen

Heeft u een klacht over de dienstverlening van ABN AMRO? Wij zullen er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen. Geef hieronder uw klacht door.


De velden met een  * moet u in ieder geval invullen.
Dien hier uw klacht in
 
 
 
 
Klant bij ABN AMRO
 
  
 
 We kunnen u beter van dienst zijn als u uw rekeningnummer invult.  
 
Persoonsgegevens
 
 
 
 
 
 Wij gebruiken uw e-mailadres alleen voor correspondentie over uw vraag.  
 
 Vul nogmaals uw e-mailadres in ter controle.  
 
 Wij gebruiken uw telefoonnummer alleen om u te bellen naar aanleiding van uw vraag.  
 
 
Verzenden

Pas kwijt? Blokkeer 'm direct

Zo gedaan via Internet Bankieren of Mobiel

U kunt via de app uw betaalpas blokkeren en direct een nieuwe pas aanvragen.

Bent u uw betaalpas kwijt? Blokkeren gaat snel via de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren. En u kunt meteen een nieuwe pas aanvragen. Heeft u uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat al net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief