Naar de navigatie Naar de inhoud

Alles naar wens?

Wij verbeteren graag onze dienstverlening

Hoe gaat het met uw bankzaken? Heeft u er geen omkijken naar en gaat alles naar wens? Of bent u wel eens minder tevreden? Als u vragen heeft, of een klacht heeft over onze service of producten, horen wij dat graag. Dat houdt ons scherp. En zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Geef uw vraag, suggestie of klacht hieronder online aan ons door, dan zoeken wij zo snel mogelijk een passende oplossing.

Stel uw vraag

Heeft u een vraag over onze dienstverlening of één van onze producten? Stel deze online en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Deel uw suggestie

Heeft u een idee hoe wij onze service of financiële producten kunnen verbeteren? We horen het graag! Stuur uw suggestie en wij laten u weten wat wij ermee kunnen doen.

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over onze producten? Of bent u niet goed geholpen door één van onze medewerkers? Laat het ons weten, dan kunnen wij het voor uw oplossen en onze dienstverlening verbeteren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Liever 4G dan openbare wifi

Bedenk welk netwerk u gebruikt

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wist u dat slimme criminelen makkelijk kunnen 'meekijken' op openbare wifi, en wifi waarvan iedereen het wachtwoord kan krijgen? Gebruik liever uw eigen 4G netwerk. Dat is vaak nog sneller ook.