Naar de navigatie Naar de inhoud

Alles naar wens?

Wij verbeteren graag onze dienstverlening

Hoe gaat het met uw bankzaken? Heeft u er geen omkijken naar en gaat alles naar wens? Of bent u wel eens minder tevreden? Als u vragen heeft, of een klacht heeft over onze service of producten, horen wij dat graag. Dat houdt ons scherp. En zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Geef uw vraag, suggestie of klacht hieronder online aan ons door, dan zoeken wij zo snel mogelijk een passende oplossing.

Stel uw vraag

Heeft u een vraag over onze dienstverlening of één van onze producten? Stel deze online en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Deel uw suggestie

Heeft u een idee hoe wij onze service of financiële producten kunnen verbeteren? We horen het graag! Stuur uw suggestie en wij laten u weten wat wij ermee kunnen doen.

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over onze producten? Of bent u niet goed geholpen door één van onze medewerkers? Laat het ons weten, dan kunnen wij het voor uw oplossen en onze dienstverlening verbeteren.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Tip: probeer Mobiel Bankieren

Bankieren waar en wanneer u wilt

Gebruik de acceptgiroscanner

Wist u dat de app bijna hetzelfde werkt als Internet Bankieren, maar dan op uw smartphone of tablet? Dat is handig. Want zo heeft u overal en altijd uw bankzaken binnen handbereik. Probeer het zelf.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief