Naar de navigatie Naar de inhoud

Rood staan opzeggen

Geld lenen kost geld

Wilt u uw roodstand beëindigen?

Kunt u rood staan op uw betaalrekening en wilt u uw limiet opzeggen? U regelt het eenvoudig via Internet Bankieren. U kunt ook bellen, maar houd er dan wel rekening mee dat het ongeveer 2 dagen duurt voordat uw lening is opgezegd.

Ik wil een andere lening opzeggen

Los eerst het openstaande bedrag helemaal af

Wilt u uw limiet op de betaalrekening opzeggen, maar staat er nog een bedrag open? Los dit dan eerst helemaal af. Anders kunnen wij uw opzegging niet verwerken. Aflossen regelt u eenvoudig zelf via Internet Bankieren of Mobiel bankieren.

Opzeggen via Internet Bankieren

Als het openstaande bedrag helemaal is betaald, geeft u in Internet Bankieren aan dat u het limiet wilt beëindigen. Uw rekening blijft bestaan alleen kunt u niet meer rood staan. Houd het rekeningnummer van uw betaalrekening met het limiet bij de hand en kies hieronder welk product u wilt opzeggen. Als u nog niet bent ingelogd, wordt u gevraagd om in te loggen.

U krijgt een bankmail als u uw limiet heeft opgezegd.

Opzeggen via de telefoon

U kunt ook bellen met 0800 - 024 07 19 (gratis). U ontvangt dan een schriftelijke bevestiging als uw lening is opgezegd. 

Bureau Krediet Registratie

Roodstand is een vorm van lenen. Ook als u er geen gebruik van maakt. Dus als u uw limiet heeft opgezegd, melden wij deze af bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Het BKR bewaart uw gegevens nog 5 jaar.

Uw bestaande lening wijzigen?

U regelt het zelf via Internet Bankieren

lening aanpassen kan eenvoudig online

Wilt u wat meer kunnen lenen? Bijvoorbeeld omdat uw verbouwing duurder uitvalt? Of wilt u uw lening juist verlagen, beëindigen of op een andere manier wijzigen? U regelt het eenvoudig zelf via Internet Bankieren.