Naar de navigatie Naar de inhoud

(De)blokkeren en verwijderen

Wanneer uw mobiel of tablet kwijt of gestolen is, wilt u niet dat anderen bij uw app kunnen en inzicht hebben in uw rekening. Blokkeer daarom de Mobiel Bankieren app als u uw toestel verliest. Hieronder leest u hoe u dit doet.

Mobiel Bankieren blokkeren

Wilt u de Mobiel Bankieren app blokkeren? Dat kan op verschillende manieren.

  • Ga in de app naar ‘Instellingen’ en wijzig uw identificatiecode.
  • Of blokkeer Mobiel Bankieren in Internet Bankieren. Hiervoor heeft u uw e.dentifier nodig.
  • Of bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten) en kies in het menu 'Internet Bankieren'.

Let op!

  • Verandert u uw identificatiecode voor Mobiel Bankieren? Dan geldt deze code ook voor Internet Bankieren.
  • Als u de app verwijdert van uw smartphone of tablet, kan iemand die uw inloggegevens heeft nog steeds zonder uw toestemming geld van uw rekening halen.
Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.

Mobiel Bankieren deblokkeren

Is de Mobiel Bankieren app geblokkeerd? En wilt u de app weer gaan gebruiken? Hef dan de blokkering op door u opnieuw te registeren. Hiervoor heeft u de e.dentifier nodig.

Mobiel Bankieren verwijderen

Wilt u Mobiel Bankieren app verwijderen? Onderneem de volgende stappen.

  • Verwijder de app van uw smartphone of tablet.

  • Meld u af in Internet Bankieren. Hiervoor heeft u uw e.dentifier nodig.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Maak kans op een iPad mini

Meedoen is eenvoudig

Maak kans op 1 van de 100 iPad Mini's!

Download en activeer Mobiel Bankieren uiterlijk 31 december 2016. Of log voor het nieuwe jaar even in, als u de app al heeft. Dan maakt u automatisch kans op 1 van de 100 iPad mini's!

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief