Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren app niet meer gebruiken

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u de Mobiel Bankieren app niet meer wil of kunt gebruiken. Lees hieronder wat u dan moet doen.

 

Is uw toestel kwijt, gestolen of gebruikt u uw toestel niet meer?

U moet de registratie van uw toestel verwijderen als u uw toestel niet meer heeft of niet meer gebruikt. Zo voorkomt u mogelijk misbruik. Gebruikt u hetzelfde toestel samen met iemand anders? Hef dan allebei de registratie op. Dit doet u zo:
  • Via de app. Ga naar 'Beheer'>'App'> 'Toestelregistraties'. 
  • Via Internet Bankieren. Ga naar 'Beheer' > 'Geregistreerde mobiele toestellen'. 
  • Via een adviseur. Bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten), kies in het menu 'Internet Bankieren' en laat de toestelregistratie verwijderen.
Als u de Stand-By Service heeft, kunt u ook via de Stand-By Service de registratie van het toestel laten opheffen of de identificatiecode laten blokkeren. Bel dan het alarmnummer 0900 - 97 97 (gebruikelijke kosten). Vanuit het buitenland belt u naar +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk) 

 

Mobiel Bankieren app geblokkeerd?

Is de Mobiel Bankieren app op uw toestel geblokkeerd? Hef de blokkering op door u opnieuw te registreren. Hiervoor heeft u de e.dentifier nodig. Bij 'Waarom is mijn identificatiecode geblokkeerd?' leest u waarom uw identificatiecode geblokkeerd kan zijn.

Mobiel Bankieren app verwijderen

Wilt u de Mobiel Bankieren app niet meer gebruiken en verwijderen? Verwijder de app van uw smartphone of tablet (via de instellingen op uw toestel).

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Contactloos betalen met uw telefoon

Betalen met uw telefoon

Heeft u uw telefoon vaker bij de hand dan uw portemonnee? Dan is de Wallet app echt iets voor u. Met deze app betaalt u contactloos met uw Android-telefoon. Gemakkelijk en supersnel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief