Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren voor BlackBerry gestopt

Gebruikt u onze Mobiel Bankieren app op een BlackBerry toestel? Dan werkt de app vanaf 15 december 2015 helaas niet meer. Slechts een klein aantal klanten gebruikt de app op een BlackBerry toestel. Ook zien we dit aantal afnemen. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor het BlackBerry besturingssysteem te stoppen.

 

Wat zijn uw alternatieven?

De laatste en geheel vernieuwde versie van de Mobiel Bankieren app is alleen beschikbaar voor iOS (Apple) of Android. Dit zijn de twee meestgebruikte besturingssystemen. Om Mobiel Bankieren te kunnen blijven gebruiken, heeft u dus een smartphone of tablet met een van deze besturingssystemen nodig. Natuurlijk kunt u ook uw bankzaken blijven doen via Internet Bankieren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

10 tips voor veilig Mobiel Bankieren

Goed omgaan met uw toestel en uw gegevens

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar hoe gaat u zelf goed om met uw toestel en uw gegevens? We hebben 10 tips voor u op een rij gezet.