Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren voor BlackBerry gestopt

Gebruikt u onze Mobiel Bankieren app op een BlackBerry toestel? Dan werkt de app vanaf 15 december 2015 helaas niet meer. Slechts een klein aantal klanten gebruikt de app op een BlackBerry toestel. Ook zien we dit aantal afnemen. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor het BlackBerry besturingssysteem te stoppen.

 

Wat zijn uw alternatieven?

De laatste en geheel vernieuwde versie van de Mobiel Bankieren app is alleen beschikbaar voor iOS (Apple) of Android. Dit zijn de twee meestgebruikte besturingssystemen. Om Mobiel Bankieren te kunnen blijven gebruiken, heeft u dus een smartphone of tablet met een van deze besturingssystemen nodig. Natuurlijk kunt u ook uw bankzaken blijven doen via Internet Bankieren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt? Blokkeer 'm direct

Zo gedaan via Internet Bankieren of Mobiel

U kunt via de app uw betaalpas blokkeren en direct een nieuwe pas aanvragen.

Bent u uw betaalpas kwijt? Blokkeren gaat snel via de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren. En u kunt meteen een nieuwe pas aanvragen. Heeft u uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat al net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief