Naar de navigatie Naar de inhoud

Veelgestelde vragen over Bankmail

Bankmail

  • Waar kan ik Bankmail vinden?

    Bankmail vindt u binnen de beveiligde omgeving van ABN AMRO, waarvoor u moet inloggen. U vindt uw Bankmailberichten binnen Internet Bankieren en in Mobiel Bankieren.
    Bovenin het scherm ziet u Bankmail staan met eventueel een indicatie van het aantal berichten dat u heeft ontvangen.

  • Waar kan ik mijn verzonden berichten zien?

    Bovenaan, in het midden van uw Bankmailbox ziet u de optie: 'ontvangen berichten' en 'verzonden berichten'. Door op 'verzonden berichten' te klikken worden alle berichten getoond die u heeft verzonden.

  • Ik heb een gezamenlijke rekening. Kan mijn mederekeninghouder het Bankmailbericht ook zien?

    Alle rekeninghouders kunnen Bankmailberichten zien die betrekking hebben op de gezamenlijke rekening. Als een van de rekeninghouders dit bericht verwijdert, is het bericht ook niet meer zichtbaar voor de andere rekeninghouder.
    Bij notificaties over bijvoorbeeld een afgekeurde betaling werkt dit anders. Als dit bericht verwijderd wordt, blijft dit zichtbaar voor de andere mederekeninghouder(s).

Contactloos betalen met uw telefoon

Betalen met uw telefoon

Heeft u uw telefoon vaker bij de hand dan uw portemonnee? Dan is de Wallet app echt iets voor u. Met deze app betaalt u contactloos met uw Android-telefoon. Gemakkelijk en supersnel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief