Naar de navigatie Naar de inhoud

Inlogknop Internet Bankieren zichtbaar maken

Als u geen inlogknop ziet in Internet Explorer

Wilt u inloggen in Internet Bankieren maar ziet u geen knop 'log in'? Dat kan te maken hebben met de instellingen van uw internetbrowser Internet Explorer. In uw internetbrowser is waarschijnlijk ActiveX niet ingeschakeld. ActiveX is een technologie die nodig is om bijvoorbeeld video's af te spelen, animaties af te beelden en bepaalde bestanden weer te geven. Kijk hieronder hoe u ActiveX inschakelt in uw versie van Internet Explorer.

Tip: wilt u weten weten welke versie van Internet Explorer u heeft? Klik dan in de menubalk op 'Help' en vervolgens op 'Over Internet Explorer'.

Internet Explorer 9, 10 en 11
  • Open de Internet Explorer browser.

  • Ga naar https://www.abnamro.nl

  • Klik op het blauwe tekentje in de adresbalk.

  • Klik op de knop 'ActiveX-filtering uitschakelen'.

  • De pagina wordt nu automatisch ververst en het inlogblok is zichtbaar.

blauw teken met streep er doorheen
Internet Explorer 8
  • Open de Internet Explorer browser.

  • Klik op 'Extra'.

  • Klik op 'Internetopties'.

  • Klik op de tab 'Beveiliging'.

  • Klik op 'Internet' en klik op 'Aangepast niveau'.

  • Klik op 'Inschakelen' bij 'ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig voor scripts, in een script uitvoeren' en 'ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren'.

  • Klik op 'Toepassen'.

  • Klik op 'OK'.

  • Druk op 'F5' om te verversen.

Betaalpas kwijt? Blokkeer die direct

Regel het zelf met Mobiel Bankieren

Zelf uw betaalpas blokkeren met de app

Met de app kunt u uw betaalpas direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. Zo kan er niets met uw geld gebeuren. Heeft u uw pas later weer gevonden? Geen probleem. Via de app deblokkeert u uw pas net zo gemakkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief