Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw browsergeschiedenis verwijderen

Lukt het u niet om in te loggen in Internet Bankieren? Misschien moet u de browsergeschiedenis van uw computer of tablet verwijderen. Hieronder kunt u lezen hoe u dat doet in de browsers Internet Explorer, Chrome, Firefox en Safari.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met een van onze collega's van het Advies en Service Center via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).

Internet Explorer

Maakt u gebruik van de browser Internet Explorer? Bekijk hoe u snel de browsergeschiedenis kunt verwijderen.

Chrome

Maakt u gebruik van de browser Chrome? Bekijk hoe u snel de browsergeschiedenis kunt verwijderen.

Firefox

Maakt u gebruik van de browser Firefox? Bekijk hoe u snel de browsergeschiedenis kunt verwijderen.

Safari

Maakt u gebruik van de browser Safari? Bekijk hoe u snel de browsergeschiedenis kunt verwijderen.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt? Blokkeer 'm direct

Zo gedaan via Internet Bankieren of Mobiel

U kunt via de app uw betaalpas blokkeren en direct een nieuwe pas aanvragen.

Bent u uw betaalpas kwijt? Blokkeren gaat snel via de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren. En u kunt meteen een nieuwe pas aanvragen. Heeft u uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat al net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief