Naar de navigatie Naar de inhoud

ABN AMRO Bank

Onze app krijgt bijna 5 sterren

Tip: probeer Mobiel Bankieren

Onze app krijgt bijna 5 sterren

Onze klanten zijn zeer tevreden over Mobiel Bankieren en geven de app bijna 5 sterren. Omdat deze gewoon heel makkelijk werkt. Ze gebruiken de app het meest om hun saldo te checken. En u? Probeer het zelf.

Inloggen zonder e.dentifier met identificatiecode

Met de identificatiecode kunt u inloggen, uw saldo bekijken en geld overmaken naar een rekening waarnaar u eerder heeft overgeboekt. Wilt u Mobiel Bankieren? Dat kan met dezelfde code.

Sneller inloggen en uw saldo bekijken met uw persoonlijke identificatiecode
Zoeken in de app kan op verschillende manieren.

Tip: zoeken in de app kan op verschillende manieren

Ga naar uw bij- en afschrijvingen en tik op het vergrootglas. U kunt dan zoeken op naam, bedrag of omschrijving. Of tik op een foto of logo. Zo zet u alle bijbehorende betalingen op een rij.

Stel hier uw vraag

icoon facebookVia Facebook
icoon twitterVia Twitter
icoon whatsappWhatsApp naar 06 839 000 24. Lees meer over het gebruik van WhatsApp.  

Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

Service & Contact

U kunt ons 24/7 bereiken via onze website, social media of telefonisch. Of kom langs bij een bankkantoor. Wilt u een rekening openen of een adviesgesprek op kantoor? Bel ons dan eerst voor een afspraak. 

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Betaalpas kwijt?

Tip: blokkeer zelf uw pas via de app

Nieuwe betaalpas aanvragen via de app

Betaalpas kwijt? Ga naar 'Beheer > Betaalpas (de)blokkeren/vervangen' en blokkeer uw pas direct. En vraag meteen een nieuwe aan. Uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat net zo makkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief