Naar de navigatie Naar de inhoud

Veelgestelde vragen over inloggen en uitloggen

Vragen over in- en uitloggen

  • Hoe kan ik inloggen in Internet Bankieren?

    Er zijn twee manieren om in te loggen in Internet Bankieren: via de identificatiecode en met een e.dentifier. Lees meer informatie over inloggen.

  • Waar vind ik de knop om uit te loggen?

    Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit. Zo voorkomt u dat anderen misschien uw bankgegevens kunnen inzien. U logt uit door te klikken op de knop 'Log uit'. Deze vindt u altijd rechtsbovenin.

  • Wat gebeurt er als ik niet uitlog?

    Wij raden u aan om altijd uit te loggen. Logt u niet zelf uit? Dan wordt u na 20 minuten automatisch uitgelogd als u in Internet Bankieren geen handeling verricht.

Bericht als uw salaris komt

Sms of mail bij een bij- of afschrijving

Betaalalerts lezen

Met Betaalalerts krijgt u een berichtje op uw telefoon als er iets wijzigt op uw betaalrekening. U bepaalt zelf wanneer en hoe vaak u alerts ontvangt. Bijvoorbeeld als uw salaris is overgemaakt.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google