Naar de navigatie Naar de inhoud

Rekening beheren in FiNBOX

Gegevens wijzigen in FiNBOX

Wilt u dat het bedrag van een andere rekening wordt afgeschreven? Of wilt u het bedrag aanpassen? Dan logt u in in Internet Bankieren en gaat u naar de lijst met documenten en rekeningen in uw FiNBOX.
Wilt u zich afmelden als contracthouder bij een bedrijf, dan volgt u de instructie onder 'Afmelden financiële post'.

Post openen
Rekening wijzigen
Afmelden financiële post

Veelgestelde vragen

  • Hoe zie ik of er een nieuw bericht is in mijn FiNBOX?

    U krijgt een bericht via Bankmail zodra u nieuwe post in uw FiNBOX heeft ontvangen. Bankmails ontvangt u zowel in Internet Bankieren als in Mobiel Bankieren.

  • Kan ik ook snel een rekening betalen?

    Op de pagina 'nieuwe berichten' ziet u een overzicht van ontvangen rekeningen en/of documenten. Rekeningen kunt u hier direct betalen of wijzigen. De rekeningen en/of documenten die u heeft betaald of gelezen worden automatisch naar uw archief verplaatst.

  • Kan ik een gearchiveerde rekening terughalen naar het overzicht?

    Vanuit het archief kunt u nog niet betaalde rekeningen verplaatsen naar de pagina 'nieuwe berichten' en ze alsnog betalen. Gearchiveerde rekeningen en/of documenten blijven 7 jaar na verzending in het archief toegankelijk.

  • Wat kan ik in mijn FiNBOX ontvangen?

    U kunt in uw FiNBOX ontvangen:

    • Rekeningen (facturen)*

    • Incassospecificatie

    • Salarisstroken en uitkeringsspecificaties

    • (Verzekerings-)polissen

    • Financiële (pensioen)overzichten

    U ontvangt de papieren incassospecificatie, salarisstrook, verzekeringspolis en (pensioen)overzicht voortaan digitaal.

    * Met FiNBOX hoeft u geen acceptgiro's meer over te typen. Alle betaalgegevens zijn al ingevuld: u kunt de uitvoerdatum en/of het bedrag wijzigen.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Betaalpas kwijt? Blokkeer die direct

Regel het zelf met Mobiel Bankieren

Zelf uw betaalpas blokkeren met de app

Met de app kunt u uw betaalpas direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. Zo kan er niets met uw geld gebeuren. Heeft u uw pas later weer gevonden? Geen probleem. Via de app deblokkeert u uw pas net zo gemakkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief