Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw betaalpas blokkeren via Mobiel Bankieren app

Uw betaalpas gestolen of kwijt?

Als uw betaalpas gestolen of kwijt is, moet u direct uw bankpassen blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken. Hieronder vindt u de instructie voor het blokkeren van uw betaalpas via de Mobiel Bankieren app.

stap 1

Open de app
  • Ga naar de tab 'Beheer'.

stap één

stap 2

Betaalpas
  • Ga naar betaalpassen, blokkeren, paslimieten en buitenland.

stap twee

stap 3

Blokkeren
  • Kies voor betaalpas (de)blokkeren/vervangen

stap drie

stap 4

IOS
  • Kies voor 'Open in Safari' voor een toestel met een IOS besturingssysteem.

  • Ga verder met stap 7

stap vier

stap 5

Android
  • Klik op 'ok' voor een toestel met een Android besturingssysteem.

android melding 1

stap 6

Android: browser
  • Kies uw browser

  • Geef aan of u deze browser altijd wil gebruiken of alleen deze keer

kies uw browser

stap 7

Betaalpas in beeld
  • Kies voor 'blokkeren' (het icoontje met het slotje).

stap vijf

stap 8

Controle
  • Controleer nogmaals of u de juiste betaalpas blokkeert.

  • Toets eventueel uw telefoonnummer in voor een bevestiging per sms.

  • Klik op 'Blokkeren'.

stap zes

stap 9

Vervangen
  • Kies voor 'Vervangen' om direct een nieuwe betaalpas aan te vragen.

stap zeven

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas deblokkeren? Gebruik de app

U kunt uw pas meteen weer gebruiken

Pas weer gevonden? Deblokkeer 'm direct via de app.

Heeft u uw geblokkeerde pas teruggevonden? Dat is fijn, want dan hoeft u geen nieuwe pas aan te vragen. U deblokkeert de pas zelf via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app. Daarna kunt u de pas meteen weer gebruiken.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief