Naar de navigatie Naar de inhoud

Bevoegdheden aanpassen

Wat mag een ander met uw rekeningen?

Heeft u anderen bevoegdheden gegeven op een of meerdere van uw rekeningen via Internet Bankieren? Deze personen kunnen dan ook via een mobiele telefoon diezelfde rekening(en) zien en betalingen doen. Dit kunnen zij doen via de Mobiel Bankieren app. Wilt u dit liever niet? Dan kunt u de bevoegdheden aanpassen. Hoe u dit doet, leest u in de instructie.

 

Toelichting bevoegdheden instellen

Vindt u het goed dat de bevoegde persoon dezelfde informatie ziet in de Mobiel Bankieren app als in Internet Bankieren staat?

Dan hoeft u niets te doen.

Wilt u bekijken welke bevoegdheden u precies heeft gegeven? Of wilt u deze aanpassen?

Lees de instructie hoe u bekijkt welke bevoegdheden u hebt gegeven en hoe u deze aanpast.

Wilt u dat de bevoegde persoon alleen via Internet Bankieren bevoegdheden heeft op uw rekeningen en niet via Mobiel Bankieren?

Neem dan contact met ons op via , 24 uur per dag, 7 dagen per week). Dan helpen wij u graag verder.

Wilt u iets aanpassen aan de bevoegdheden die u heeft gegeven? Bijvoorbeeld alleen de bevoegdheid om een rekening te bekijken, maar niet om betalingen te doen?

Lees de instructie u hoe u deze bevoegdheden kunt aanpassen. Of kom langs op een kantoor bij u in de buurt. Dan helpen wij u graag verder.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas deblokkeren? Gebruik de app

U kunt uw pas meteen weer gebruiken

Pas weer gevonden? Deblokkeer 'm direct via de app.

Heeft u uw geblokkeerde pas teruggevonden? Dat is fijn, want dan hoeft u geen nieuwe pas aan te vragen. U deblokkeert de pas zelf via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app. Daarna kunt u de pas meteen weer gebruiken.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief