Naar de navigatie Naar de inhoud

Bankmail

Persoonlijke berichten in een beveiligde omgeving

Bekijk uw bankmail binnen Internet Bankieren of mobiel.

Uw eigen brievenbus voor uw bankzaken

Via Bankmail ontvangt u persoonlijke berichten van ABN AMRO. U kunt nu ook zelf Bankmails versturen. Dit gebeurt binnen de beveiligde omgeving van Internet Bankieren en Mobiel Bankieren.

Bankmailberichten zijn persoonlijke meldingen, serviceberichten en conversaties met ABN AMRO.

 

Wanneer ontvangt u Bankmail?

U ontvangt van ons de volgende Bankmailberichten:

  • Notificaties: automatische systeemberichten (zoals een afgekeurde betaling of digitale nota)

  • Serviceberichten over de diensten die u bij ons afneemt (zoals rentewijzigingen) of uitnodigingen.

  • Conversaties: berichten van een van onze medewerkers.

Wanneer verstuurt u een Bankmail?

Als u een vraag heeft over diensten die u bij ons afneemt, kunt u deze gemakkelijk via Bankmail stellen. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Ook ziet u welke vragen het vaakst aan onze medewerkers zijn gesteld. Misschien staat uw antwoord daar al tussen.

Betalingsopdrachten, effectenorders en adreswijzigingen kunt u niet via Bankmail doorgeven.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief