Naar de navigatie Naar de inhoud

Over Bankmail

Persoonlijke berichten in een beveiligde omgeving

Vader en bay achter een laptop

Uw eigen brievenbus voor uw bankzaken

Via Bankmail ontvangt u persoonlijke berichten van ABN AMRO. U kunt nu ook zelf Bankmails versturen. Dit gebeurt binnen de beveiligde omgeving van Internet Bankieren en Mobiel Bankieren.

Bankmailberichten zijn persoonlijke meldingen, serviceberichten en conversaties met ABN AMRO.

 

Wanneer ontvangt u Bankmail?

U ontvangt van ons de volgende Bankmailberichten:

  • Notificaties: automatische systeemberichten (zoals een afgekeurde betaling of digitale nota)

  • Serviceberichten over de diensten die u bij ons afneemt (zoals rentewijzigingen) of uitnodigingen.

  • Conversaties: berichten van een van onze medewerkers.

Wanneer verstuurt u een Bankmail?

Als u een vraag heeft over diensten die u bij ons afneemt, kunt u deze gemakkelijk via Bankmail stellen. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Ook ziet u welke vragen het vaakst aan onze medewerkers zijn gesteld. Misschien staat uw antwoord daar al tussen.

Betalingsopdrachten, effectenorders en adreswijzigingen kunt u niet via Bankmail doorgeven.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Inloggen zonder e.dentifier?

Maak een identificatiecode aan

Sneller inloggen en uw saldo bekijken met uw persoonlijke identificatiecode

Met de identificatiecode kunt u inloggen, uw saldo bekijken en geld overmaken naar een rekening waarnaar u eerder heeft overgeboekt. Wilt u Mobiel Bankieren? Dat kan met dezelfde code.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief