Naar de navigatie Naar de inhoud

Over Bankmail

Persoonlijke berichten in een beveiligde omgeving

Vader en bay achter een laptop

Uw eigen brievenbus voor uw bankzaken

Via Bankmail ontvangt u persoonlijke berichten van ABN AMRO. U kunt nu ook zelf Bankmails versturen. Dit gebeurt binnen de beveiligde omgeving van Internet Bankieren en Mobiel Bankieren.

Bankmailberichten zijn persoonlijke meldingen, serviceberichten en conversaties met ABN AMRO.

 

Wanneer ontvangt u Bankmail?

U ontvangt van ons de volgende Bankmailberichten:

  • Notificaties: automatische systeemberichten (zoals een afgekeurde betaling of digitale nota)

  • Serviceberichten over de diensten die u bij ons afneemt (zoals rentewijzigingen) of uitnodigingen.

  • Conversaties: berichten van een van onze medewerkers.

Wanneer verstuurt u een Bankmail?

Als u een vraag heeft over diensten die u bij ons afneemt, kunt u deze gemakkelijk via Bankmail stellen. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Ook ziet u welke vragen het vaakst aan onze medewerkers zijn gesteld. Misschien staat uw antwoord daar al tussen.

Betalingsopdrachten, effectenorders en adreswijzigingen kunt u niet via Bankmail doorgeven.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Uw Financieel Jaaroverzicht

Het jaaroverzicht voor uw belastingaangifte

Het financieel jaarovericht voor uw belastingaangifte

Uw Financieel Jaaroverzicht over 2016 zetten wij tussen eind januari en eind februari voor u klaar in Internet Bankieren. U krijgt een Bankmail zodra u dit overzicht kunt downloaden.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief