Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren

Zo kunt u uw besturingssysteem controleren en updaten

iPhone of iPad (Apple)

  • Ga op uw toestel naar het icoon 'Instellingen' (Settings).
  • Kies 'Algemeen' (General).
  • Kies 'Software-update' (Software Update). Als er een update is, ziet u die hier staan. Installeer de update via 'Installeer nu' (Install now).
  • Heeft u het besturingssysteem iOS 8.0 of hoger? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app gebruiken. 
  • Heeft u iOS versie 7 of lager? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app vanaf 15 november 2016 niet meer gebruiken.
  • Heeft u een iPhone 4? Deze kunt u niet verder updaten dan tot iOS versie 7. Hiermee kunt u de Mobiel Bankieren app vanaf 15 november 2016 niet meer gebruiken.

Android telefoons of tablets

  • Ga op uw toestel naar het icoon 'Instellingen' (Settings).
  • Kies 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet) of 'Toestel-info'. Staat dit er niet? Kies dan eerst voor 'Algemeen' ('General') en daarna 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet). Hier ziet u welk versienummer van Android op uw toestel staat.
  • Heeft uw toestel Android 4.0.3 of hoger? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app gebruiken.
  • Heeft uw toestel Android 4.0.2 of lager? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app niet meer gebruiken.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Betaalpas kwijt?

Tip: blokkeer zelf uw pas via de app

Nieuwe betaalpas aanvragen via de app

Betaalpas kwijt? Ga naar 'Beheer > Betaalpas (de)blokkeren/vervangen' en blokkeer uw pas direct. En vraag meteen een nieuwe aan. Uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat net zo makkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief