Naar de navigatie Naar de inhoud

Klantverhaal: geldproblemen na werkloosheid

Werkloosheid

Klantverhaal over financiële problemen bij werkeloosheid

Werkloos en geldproblemen?

Timo werkte jaren bij hetzelfde bedrijf, en had al verschillende reorganisaties meegemaakt. Bij de laatste reorganisatie is hij helaas boventallig verklaard. "Ik dacht dat ik wel weer snel werk zou vinden, maar nu, na 2 jaar solliciteren, is ons spaargeld op en mijn WW loopt bijna af. Van de parttime baan in de thuiszorg van mijn vrouw kunnen we niet rondkomen. We leven al zo zuinig mogelijk, maar weten nu echt niet meer wat we nog kunnen doen".

 

Timo en de oplossing van ABN AMRO

"Op de website van ABN AMRO las ik iets over een budgetcoach, dus ik belde met de bank met de vraag of zij nog mogelijkheden zagen om te kunnen bezuinigen. Telefonisch kreeg ik een paar tips om te besparen, waar we al iets mee opschieten per maand. Maar de belangrijkste tip was de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor toeslagen. Daar ben ik nu mee  bezig en dat gaat ons ontzettend helpen!"  

Ook interessant voor u

Zo krijgt u nog meer inzicht, overzicht en financiële ruimte.

Wilt u ook praten over uw geldproblemen?

Bel dan en u wordt direct geholpen door een deskundige medewerker die met u meedenkt. Samen met u zoeken we naar een oplossing voor uw financiële problemen.

Hulp nodig bij financiële problemen? Bel ons van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

020 - 34 33 800 (lokaal tarief)

Maak kans op een iPad mini

Meedoen is eenvoudig

Maak kans op 1 van de 100 iPad Mini's!

Download en activeer Mobiel Bankieren uiterlijk 31 december 2016. Of log voor het nieuwe jaar even in, als u de app al heeft. Dan maakt u automatisch kans op 1 van de 100 iPad mini's!

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief