Naar de navigatie Naar de inhoud

Klantverhaal: geldproblemen na werkloosheid

Werkloosheid

Klantverhaal over financiële problemen bij werkeloosheid

Werkloos en geldproblemen?

Timo werkte jaren bij hetzelfde bedrijf, en had al verschillende reorganisaties meegemaakt. Bij de laatste reorganisatie is hij helaas boventallig verklaard. "Ik dacht dat ik wel weer snel werk zou vinden, maar nu, na 2 jaar solliciteren, is ons spaargeld op en mijn WW loopt bijna af. Van de parttime baan in de thuiszorg van mijn vrouw kunnen we niet rondkomen. We leven al zo zuinig mogelijk, maar weten nu echt niet meer wat we nog kunnen doen".

 

Timo en de oplossing van ABN AMRO

"Op de website van ABN AMRO las ik iets over een budgetcoach, dus ik belde met de bank met de vraag of zij nog mogelijkheden zagen om te kunnen bezuinigen. Telefonisch kreeg ik een paar tips om te besparen, waar we al iets mee opschieten per maand. Maar de belangrijkste tip was de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor toeslagen. Daar ben ik nu mee  bezig en dat gaat ons ontzettend helpen!"  

Ook interessant voor u

Zo krijgt u nog meer inzicht, overzicht en financiële ruimte.

Wilt u ook praten over uw geldproblemen?

Bel dan en u wordt direct geholpen door een deskundige medewerker die met u meedenkt. Samen met u zoeken we naar een oplossing voor uw financiële problemen.

Hulp nodig bij financiële problemen? Bel ons van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

020 - 34 33 800 (lokaal tarief)

Liever 4G dan openbare wifi

Bedenk welk netwerk u gebruikt

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wist u dat slimme criminelen makkelijk kunnen 'meekijken' op openbare wifi, en wifi waarvan iedereen het wachtwoord kan krijgen? Gebruik liever uw eigen 4G netwerk. Dat is vaak nog sneller ook.