Naar de navigatie Naar de inhoud

Marktonderzoek: veilig reageren

Uw mening telt

ABN AMRO doet regelmatig onderzoek onder klanten. Wij werken samen met onderzoekbureaus als TNS-NIPO, Mare Research en MWM2. Wij doen onderzoek, omdat wij de mening van onze klanten erg belangrijk vinden. Met alle tips en suggesties kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

 

Veilig reageren

Wij kunnen u op 3 manieren uitnodigen voor onderzoek: via e-mail, met een bericht in Internet Bankieren of per telefoon. U kunt veilig meewerken aan onderzoeken die via ABN AMRO worden uitgevoerd. Wij zullen u nooit vragen om persoonlijke codes of wachtwoorden. Reageer daarom ook nooit op e-mailberichten of telefoontjes waarin mensen u vragen naar bijvoorbeeld rekeningnummers of pincodes.

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Wij waarderen het bijzonder als u ons deze e-mail doorstuurt. Het e-mailadres voor deze mails is: valse-email@nl.abnamro.nl

 

Onderzoek Klantbeleving

Heeft u onlangs contact gehad met een medewerker van ABN AMRO? Dan kunt u een uitnodiging krijgen per e-mail of Bankmail (ons berichtensysteem in Internet Bankieren) voor het Onderzoek Klantbeleving. Wij hopen dat u aan het onderzoek wilt meewerken, omdat wij graag willen leren van uw feedback. U krijgt dan 9 negen korte vragen over uw contact met ABN AMRO. Uw antwoorden gebruiken wij om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Overal en altijd kunnen inloggen

Geen e.dentifier? Toch inloggen!

Snel Bankieren

Soms heeft u geen e.dentifier bij de hand maar wilt u toch uw saldo weten. Met Internet Bankieren logt u dan in met een 5-cijferige identificatiecode. Deze code kunt u ook gebruiken voor de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief