Naar de navigatie Naar de inhoud

Marktonderzoek: veilig reageren

Uw mening telt

ABN AMRO doet regelmatig onderzoek onder klanten. Wij werken samen met onderzoekbureaus als TNS-NIPO, Mare Research en MWM2. Wij doen onderzoek, omdat wij de mening van onze klanten erg belangrijk vinden. Met alle tips en suggesties kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

 

Veilig reageren

Wij kunnen u op 3 manieren uitnodigen voor onderzoek: via e-mail, met een bericht in Internet Bankieren of per telefoon. U kunt veilig meewerken aan onderzoeken die via ABN AMRO worden uitgevoerd. Wij zullen u nooit vragen om persoonlijke codes of wachtwoorden. Reageer daarom ook nooit op e-mailberichten of telefoontjes waarin mensen u vragen naar bijvoorbeeld rekeningnummers of pincodes.

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Wij waarderen het bijzonder als u ons deze e-mail doorstuurt. Het e-mailadres voor deze mails is: valse-email@nl.abnamro.nl

 

Onderzoek Klantbeleving

Heeft u onlangs contact gehad met een medewerker van ABN AMRO? Dan kunt u een uitnodiging krijgen per e-mail of Bankmail (ons berichtensysteem in Internet Bankieren) voor het Onderzoek Klantbeleving. Wij hopen dat u aan het onderzoek wilt meewerken, omdat wij graag willen leren van uw feedback. U krijgt dan 9 negen korte vragen over uw contact met ABN AMRO. Uw antwoorden gebruiken wij om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief