Naar de navigatie Naar de inhoud

Online klantenpanel

Man en vrouw voor een laptop

Geef regelmatig uw mening en maak ons beter

Bent u klant bij de ABN AMRO bank en ziet u  regelmatig zaken die beter kunnen? Of heeft u vaak ideeën waar wij als bank iets aan zouden kunnen hebben? Geef u dan op voor ons online klantenpanel.

Hoe werkt het?

Via een korte vragenlijst kunt u zich aanmelden voor het online klantenpanel. Na uw inschrijving wordt u via e-mail uitgenodigd om online vragenlijsten over onze dienstverlening in te vullen. Ook kunt u korte vragen beantwoorden via een speciaal hiervoor ontwikkelde app. U kunt zich op elk gewenst moment weer uitschrijven.

Wie voert het onderzoek uit?

De enquêtes worden afgenomen door onderzoeksbureau MWM2, in opdracht van ABN AMRO.

Wat doen we met uw mening?

Als wij weten waar u als klant behoefte aan hebt, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Bijvoorbeeld door onze brieven beter te maken. Of door  internet- en mobiel bankieren nog gemakkelijker te maken voor u. Naar aanleiding van feedback die wij eerder ontvingen, hebben wij onze producten en diensten verbeterd. 

Hoe kunt u zich aanmelden?

Wilt u ook helpen ons te verbeteren? Meld u dan aan voor het klantenpanel. U maakt dan bij elk onderzoek kans op 1 van de 3 Bol.com-bonnen ter waarde van € 25,-.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.