Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw klacht indienen

Bent u niet tevreden over een product of dienst van ABN AMRO? Dan kunt u online een klacht indienen.

 

Privé

U kunt online het formulier invullen. Vult u liever het formulier in vanuit de beveiligde omgeving van Internet Bankieren? Dat kan ook. Uw gegevens zijn dan waar mogelijk al ingevuld.

Zakelijk

Bent u zakelijke klant? Dan kunt u hier online uw klacht doorgeven.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Overal en altijd kunnen inloggen

Geen e.dentifier? Toch inloggen!

Snel Bankieren

Soms heeft u geen e.dentifier bij de hand maar wilt u toch uw saldo weten. Met Internet Bankieren logt u dan in met een 5-cijferige identificatiecode. Deze code kunt u ook gebruiken voor de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief