Naar de navigatie Naar de inhoud

Persoonlijk Kredietadvies

Persoonlijk Kredietadvies van ABN AMRO MeesPierson

Altijd een passend krediet

Altijd een persoonlijk kredietadvies

Overweegt u een financiering? Bijvoorbeeld om meer rendement uit uw vermogen te halen? Bij ABN AMRO MeesPierson staat advies nooit op zich, maar is een onderdeel van het totaal. Daarom kijken wij bij een kredietaanvraag met u naar een passend krediet dat uitgaat van uw doelen. Een krediet dat ook past bij uw inkomens- en vermogenssituatie. Hiervoor schakelt uw private banker een gespecialiseerde kredietspecialist in. Deze specialist vertaalt uw wensen en ambities in een concreet voorstel aan u over uw financieringsmogelijkheden.

 

Hoe verloopt een financieringsaanvraag?

  • Fase 1: Inventarisatie 
    U oriënteert zich samen met onze kredietspecialist. Deze specialist brengt uw wensen in kaart en legt u uit welke mogelijkheden wij bieden. Daarbij kijkt hij onder andere naar:
    - uw inkomens- en vermogenspositie
    - de ervaring die u zelf heeft met kredietverlening
    - de risico’s die u wel en niet wilt lopen
    - de financiering die hierbij passend is
    - de financieringsvoorwaarden en het rentetarief waarvoor u in aanmerking komt

  • Fase 2: Aanvraag 
    Op basis van de inventarisatie stelt onze kredietspecialist uw kredietaanvraag samen.

  • Fase 3: Goedkeuring
    Wij beoordelen uw kredietaanvraag zorgvuldig en doen een BKR-toets. Elke kredietaanvraag is anders, omdat iedere klant en de situatie waarin hij of zij zich bevindt anders is. Voor de bank is belangrijk dat het krediet voor zowel de klant als de bank verantwoord is.

  • Fase 4: Offerte
    Na onze goedkeuring ontvangt u van ons de kredietofferte. Hierin staat een overzicht van de zaken die met u besproken zijn, zoals het kredietbedrag, de kredietvoorwaarden, de looptijd, de rente en aflossing, en eventuele zekerheden.

  • Fase 5: Krediet in orde maken en uitbetalen
    Als u akkoord gaat met onze offerte, maken wij uw krediet administratief in orde en stellen het zo snel mogelijk aan u beschikbaar.

Heeft u vragen tijdens het aanvraagproces? U bereikt uw kredietadviseur via e-mail en telefoon voor snel en deskundig antwoord.

 

Moet u betalen voor advies?

Voor hypotheken en maatwerkkredieten ten behoeve van de eigen woning zijn wij wettelijk verplicht advies- en afhandelingskosten in rekening te brengen.

Vragen of hulp nodig? Bel met onze collega's van Private Assistance.

Bel +31 (0) 20 343 43 43

Dagelijkse bankzaken?

Private Assistance helpt u graag

Team Private Assistance

Hulp nodig met uw dagelijkse bankzaken? Onze collega's van Private Assistance zitten voor u klaar. Bel +31 (0) 20 343 43 43.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin