Naar de navigatie Naar de inhoud

Persoonlijk contact

Contact

Ervaar de persoonlijke benadering van ABN AMRO MeesPierson met Private Assistance

Contact met ABN AMRO MeesPierson

Stel hier uw vraag

Maak kennis met ABN AMRO MeesPierson Private Banking

Natuurlijk is het logisch als u persoonlijke aandacht krijgt. U en uw vermogen verdienen dat. Private Assistance is er om u de zorgen over uw dagelijkse bankzaken uit handen te nemen, zodat we samen aandacht kunnen besteden aan de zaken die dat nodig hebben. Daar heeft u uw eigen banker dan voor. Wilt u meer weten over private banking van ABN AMRO MeesPierson? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Neem vrijblijvend contact op
Direct contact via de app
Direct contact via de app

Direct contact met de app

Heeft u Mobiel Bankieren op uw smartphone? Dan heeft u direct contact met uw banker of met Private Assistance.

Private Assistance team

Private Assistance

Hulp nodig met uw dagelijkse bankzaken? Onze collega's van Private Assistance zitten op werkdagen tot 22.00 uur en op zaterdag tot 17.30 uur voor u klaar. Bel +31 (0) 20 343 43 43.

Private Assistance team
Kantoor Amsterdam
Kantoor Amsterdam

Onze kantoren

Op zoek naar een kantoor bij u in de buurt? U bent altijd welkom. Kijk voor adressen en openingstijden.

Quote Wij helpen u graag met uw dagelijkse bankzaken. Als u een nieuwe bankpas aan wilt vragen of er niet uit komt met Internet Bankieren: wij staan voor u klaar. Elseric, Medewerker Private Assistance
Whtasapp

Contact via WhatsApp

Snelle vraag? U kunt contact met ons opnemen via WhatsApp. Sla het telefoonnummer 06 - 135 340 00 op in uw smartphone en begin met appen. Via WhatsApp kunt u ons dag en nacht bereiken. Lees meer over het gebruik van WhatsApp. 

Special Desks

Contact met onze Special Desks

Bent u klant van ABN AMRO MeesPierson? En bent u bijvoorbeeld bestuurder van een maatschappelijke organisatie? Of partner bij een groot bedrijf? Dan kunt u voor informatie en ondersteuning terecht bij 1 van onze 'Special Desks'.

Klachten

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Laat het uw contactpersoon weten of bel met onze collega’s bij Private assistance op +31 (0) 20 343 43 43, want wij willen graag dat u wél tevreden bent. Komt u er samen niet uit? In de brochure ‘Alles naar wens (pdf, 2.4MB)’ kunt u lezen waar u met uw klacht terecht kunt.

 

Gebruikt u WhatsApp voor contact met ons?

U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via WhatsApp voor (eenvoudige) servicevragen op 06 - 135 340 00. Houd hierbij rekening met de volgende zaken: 

  • Deel geen privacygevoelige gegevens via WhatsApp
    Wij vragen u om geen financiële gegevens (rekeningnummers, saldo, pincode etc.) via WhatsApp met ons te delen. Wanneer deze gegevens nodig zijn om het gesprek voort te zetten, nemen wij telefonisch contact met u op. 
  • Wij sturen nooit berichten zonder dat u hierom heeft gevraagd
    Wij sturen u nooit ongevraagd een bericht via WhatsApp, maar reageren alleen op berichten van u. Dit om phishing te voorkomen. Ontvangt u toch ongevraagd een WhatsApp bericht van ABN AMRO? Reageer hier dan niet op.
  • Heeft u behoefte aan advies, bijvoorbeeld over een hypotheek, pensioen of beleggen? Bel dan +31 (0) 20 343 43 43. Hier kunnen we u helaas niet mee helpen via WhatsApp.

Dagelijkse bankzaken?

Private Assistance helpt u graag

Team Private Assistance

Hulp nodig met uw dagelijkse bankzaken? Onze collega's van Private Assistance zitten voor u klaar. Bel +31 (0) 20 343 43 43.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via LinkedIn