Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw betaalpas blokkeren

Uw betaalpas kwijt?

U komt thuis na een etentje en ontdekt dat u uw portemonnee mist. U weet niet of u deze bent verloren of dat de portemonnee is gestolen. Het eerste dat u dan moet doen, is uw ABN AMRO MeesPierson Betaalpas laten blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken.

Stel dat u plotseling uw verloren betaalpas weer terugvindt. Heeft u een vervangende betaalpas ontvangen en heeft u deze al in gebruik? Dan kunt u de teruggevonden betaalpas doormidden knippen.
Deblokkeren van een betaalpas doen we niet, behalve in hele speciale gevallen. Wilt u daarover meer weten? Belt u dan met onze klantenservice op 0900 - 92 19 (uitleg tarieven).

stap 1

Bellen met ABN AMRO
  • Bel vanuit Nederland via 0900 - 92 19 (uitleg tarieven), vanuit het buitenland via +31 20 517 63 56 (standaard gesprekstarief).

  • Geef aan dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden.

stap 2

Toestemming vervangen
  • Geef vervolgens toestemming voor aanvraag van een vervangende betaalpas.

  • Daarmee gaat u akkoord met de kosten van € 3,50.

  • Nu is uw betaalpas geblokkeerd.

Vragen?

  • Hoe lang moet ik wachten op de vervangende betaalpas?

    U vraagt een vervangende pas aan via 0800 - 024 07 34 (gratis). Vanuit het buitenland belt u met +31 20 517 63 56 (standaard gesprekstarief). In Nederland heeft u de vervangende pas binnen 5 werkdagen in huis.

  • Hoe kom ik aan geld als mijn betaalpas is gestolen in het buitenland?

    Als u een creditcard bij u heeft, kunt u met uw creditcard betalen. Ook kunt u met uw creditcard geld opnemen bij een geldautomaat. Als u de Stand-By Service heeft, kunnen wij u maximaal € 1.000,- lenen. Dit bedrag schrijven wij van uw rekening af.

Vragen of hulp nodig? Bel het Private Banking Advies en Service Team.

0800 - 024 07 34 (gratis)

Direct contact vanuit de app

Sneller bellen via Mobiel Bankieren

Geïdentificeerd bellen via de app

Als u ons belt via de Mobiel Bankieren app, krijgt u direct de juiste persoon aan de lijn. En omdat u al ingelogd bent, weten we meteen wie er belt. Zo kunnen we u sneller helpen.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin