Naar de navigatie Naar de inhoud
  • Home
  • Klantenservice

Klantenservice Kleinbedrijf

Meestgestelde vragen

  • Wat is de BIC (SWIFT) van ABN AMRO?

    De BIC van ABN AMRO is ABNANL2A. Als iemand geld aan u wil overmaken, dan geeft u deze BIC door. SWIFT is de oude naam van BIC.

  • Hoe regel ik een machtiging automatische incasso?

    Wilt u uw (particuliere of zakelijke) klanten laten betalen per automatische incasso? Dat doet u door een SEPA-Incassocontract met ons af te sluiten. Daarna kunt u zelf een machtigingsformulier naar uw klant sturen.

  • Hoe kan ik kasgeld storten met sealbags?

    Kasgeld stort u veilig en gemakkelijk op een Multi Functionele Geldautomaat, via een waardetransport of in een sealbag op een bankkantoor. Lees hoe u dit doet.

  • Wat zijn de actuele zakelijke tarieven?

    In dit overzicht ziet u de tarieven van de betaalproducten per onderwerp gesorteerd.

  • Hoe vraag ik een e.dentifier2 aan?

    Doet uw e.dentifier het niet meer? Of heeft u een extra e.dentifier nodig? Vraag dan online een nieuwe aan of geef uw bestelling telefonisch door via 088 - 226 26 26. U ontvangt de e.dentifier binnen 2 werkdagen.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op

Bent u ontevreden over onze dienstverlening?

Als u ontevreden bent over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Want wij willen graag dat u wél tevreden bent. Bel ons via 088 - 226 26 26 (vanuit het buitenland via +31 10 241 17 23). Komt u er toch niet uit? In de brochure ‘Alles naar wens’ kunt u zien waar u met uw klacht terecht kunt.

Vragen? Of advies nodig? Wij zijn
bereikbaar van maandag t/m zaterdag

Bel of app een adviseur

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.

Twitter ABN AMRO Zakelijk

Volg ons via @abnamrozakelijk

Twitter voor zakelijke klanten ABN AMRO

Als ondernemer op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Volg ons dan op Twitter via @abnamrozakelijk. Ons webcareteam beantwoordt graag uw vragen en helpt met problemen oplossen.