Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Pinpas aanvragen via Internet Bankieren Pinpas aanvragen via Internet Bankieren

Pas vervangen via Internet Bankieren


Betaalpas aanvragen
Pinpas aanvragen via mobiel bankieren Pinpas aanvragen via mobiel bankieren

Pas vervangen via Mobiel Bankieren app

  1. Tik in de app op de tab 'Zelf regelen' 
  2. Kies de juiste rekening en tik op 'Betaalpassen'.
  3. Tik op 'Betaalpas (de)blokkeren/vervangen'.
  4. Tik op 'Vervangen'.
  5. Controleer uw gegevens en vraag aan.

Zo makkelijk vraagt u een pas aan

In de video ziet u hoe makkelijk u een nieuwe pas aanvraagt via de Mobiel Bankieren app. Zodra u de pas heeft geactiveerd, kunt u 'm direct gebruiken. U kunt ook een nieuwe pas aanvragen via Internet Bankieren met uw identificatiecode.

Betalen met uw nieuwe pas in 3 stappen

Uw nieuwe pinpas binnen 5 werkdagen in huis

Het blokkeren van uw oude pas

Zodra u uw nieuwe bankpas activeert, werkt de oude niet meer. Is uw pas kwijt of gestolen? Dan kunt u deze het best direct blokkeren.

2e betaalpas aanvragen

Wilt u een 2e betaalpas aanvragen? Dat regelt u het snelst online. Met Internet Bankieren kunt u alleen een pas voor uzelf aanvragen. Dat is wel zo veilig. Bent u door iemand gemachtigd? Dan kan alleen de rekeninghouder voor u een 2e pas aanvragen. Dit kan telefonisch of via een bankkantoor.

Liever via telefoon of bankkantoor?

Een nieuwe pas vraagt u het snelst online aan. Het is niet alleen makkelijk, maar ook veilig. Regelt u het toch liever telefonisch of via een bankkantoor, dan kan dat natuurlijk. We helpen u graag.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Liever 4G dan openbare wifi

Bedenk welk netwerk u gebruikt

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wist u dat slimme criminelen makkelijk kunnen 'meekijken' op openbare wifi, en wifi waarvan iedereen het wachtwoord kan krijgen? Gebruik liever uw eigen 4G netwerk. Dat is vaak nog sneller ook.