Naar de navigatie Naar de inhoud

abnamro.nl verandert

Waarom veranderingen?

We willen continu en stap voor stap onze dienstverlening aan u verbeteren. Daarom zult u regelmatig kleine of grotere veranderingen tegenkomen op onze website, in Internet Bankieren en Mobiel Bankieren. Op deze pagina houden we u op de hoogte van alle veranderingen. Lees onderaan ook de veelgestelde vragen. 

 

actueelInformatie over de veranderingen op onze website kondigen wij alleen aan via abnamro.nl. Wij nemen hierover nooit contact met u op via telefoon, e-mail, Whatsapp of social media.

Wat is er veranderd?

Gebruikt u Internet Bankieren wel eens op uw tablet of uw mobiel? Dit ging helaas nog niet altijd zo prettig als bijvoorbeeld bankieren via de app. Daarom hebben we Internet Bankieren vernieuwd. Hierbij maakt het niet meer uit of u bankiert op uw computer of tablet: alles werkt hetzelfde en ziet er hetzelfde uit. Lees hieronder meer over de wijzigingen.

 
Inloggen in het vernieuwde Internet Bankieren

Het inlogscherm is veranderd

U ziet alle manieren waarop u kunt inloggen nu in één duidelijk overzicht bij elkaar:
  • met de donkergroene e.dentifier
  • met de 'oude' doorzichtige e.dentifier
  • met uw identificatiecode

 
Geen groene menubalk meer in Internet Bankieren

Ingelogd? Geen groene menubalk meer

Veel klanten vinden het verwarrend dat er twee menubalken staan in Internet Bankieren. Daarom halen we daar de groene menubalk weg. Wilt u informatie zoeken op onze website? Log dan uit, of klik op de link < ABNAMRO.nl.

 
Hetzelfde gemak op computer en mobiel

Hetzelfde gemak op computer en mobiel

In het vernieuwde Internet Bankieren maakt het niet uit of u bankiert op uw computer of op uw mobiel. Alles past zich aan aan het toestel dat u gebruikt. Dus ook als u vanuit de Mobiel Bankieren app wordt doorgestuurd naar de browser. Bijvoorbeeld als u een adreswijziging wilt doorgeven. Dat werkt prettig!

Help ons met uw feedback

We vernieuwen Internet Bankieren stap voor stap. Op dit moment zijn de meestgebruikte functies vernieuwd, zoals overboeken. Met veel andere functies zijn we nog volop bezig. We zijn ons ervan bewust dat nog niet alles naar tevredenheid werkt. Vaak is er wel een oplossing mogelijk. Lees daarvoor de veelgestelde vragen hieronder. Staat uw vraag er niet bij? Geef dan alstublieft uw opmerkingen of suggesties aan ons door via de 'feedback'-knop. Zo helpt u ons Internet Bankieren sneller te verbeteren.

Veelgestelde vragen

Vragen van klanten over het vernieuwde Internet Bankieren

  • Waar vind ik geplande of periodieke betalingen?

    Heeft u zelf betalingen of periodieke overboekingen gepland? Zo ziet u welke er binnenkort worden afgeschreven:
    • Log in in Internet Bankieren
    • Kies de rekening waar u betalingen van wilt zien
    • Klik of tik op de grijze balk met 'Bij- en afschrijvingen'
    • Er opent een menu met 4 keuzen
    • Kies 'Gepland en periodiek' 

  • Hoe kan ik bij- en afschrijvingen afdrukken?

    Ziet u een lege pagina als u bij- en afschrijvingen wilt afdrukken met ctrl+P? We werken aan een oplossing. Zo kunt u wel afdrukken:

    • Klik op een bij- of afschrijving en daarna op 'Print overboeking'. U print dan alleen de gegevens van deze ene overboeking.
    • Wilt u meer bij- en afschrijvingen afdrukken?
      - Ga naar 'Tools > Downloaden > Mutaties'.
      - Zet een vinkje bij de rekening
      - Kies een periode
      - Kies als formaat 'pdf'. Hiermee staan uw afschrijvingen in een duidelijk overzicht, dat het best geschikt is om af te drukken.
      - Klik op OK
      - Sla de pdf op
      - Open de pdf en druk deze af.
  • Waarom staat mijn betaling niet tussen mijn bij- en afschrijvingen?

    Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:
    • Log in in Internet Bankieren
    • Kies de rekening waar u betalingen van wilt zien
    • Klik of tik op de grijze balk met 'Bij- en afschrijvingen'
    • Er opent een menu met 4 keuzen
    • Kies 'In behandeling en afgekeurd'.

  • Waarom zie ik soms oude schermen, en soms niet?

    We vernieuwen Internet Bankieren stap voor stap. Op dit moment zijn de meestgebruikte functies vernieuwd, zoals overboeken. Met veel andere functies zijn we nog bezig. Bijvoorbeeld zaken die u wilt regelen via 'Tools' of 'Beheer'. In zo'n geval ziet u een melding dat u gaat naar een pagina waarin u Internet Bankieren ziet zoals u gewend was.

  • Waarom werkt de knop in de pop-up soms niet?

    Soms krijgt u in Internet Bankieren een melding waarin wordt gevraagd of u een nieuwe pagina wilt openen. Om dan verder te kunnen gaan, moet uw browser pop-ups van abnamro.nl toestaan. Open met de F1-toets het help-scherm van uw browser. Daar kunt u opzoeken hoe u dat doet.

  • Waarom werkt knippen en plakken soms niet?

    Heeft u een bedrag of betalingskenmerk gekopieerd? Het plakken werkt dan soms niet goed, bijvoorbeeld als er spaties in staan. Helaas is dit een vervelende fout die in de vernieuwde pagina's is geslopen. We werken aan een oplossing, zodat u straks weer zonder problemen kunt kopiëren en plakken.

Vragen over de website? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.