Naar de navigatie Naar de inhoud

Klachtenregeling

Heeft u een klacht?

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Heel vervelend! Laat ons dat weten, want wij willen graag dat u wél tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u hoe.

Hoe geeft u uw klacht door?

Dat is het snelst als u ons belt via 0900 - 0024 (gebruikelijke belkosten) of, vanuit het buitenland, via +31 10 241 17 20. U kunt uw klacht ook sturen via social media.

Wat gebeurt er daarna?

U krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons. Kunnen wij niet direct op uw klacht ingaan? Dan ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging met het dossiernummer, de naam van degene die uw klacht behandelt, de datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt en het telefoonnummer voor eventuele vragen.

Bent u niet tevreden met het antwoord?

Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan. U vraagt ons dan per brief om uw klacht nogmaals te beoordelen. Vermeld in uw brief een omschrijving van uw klacht, uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en uw rekeningnummer. Stuur ook kopieën van gegevens mee als die uw klacht duidelijker maken. Stuur uw brief naar:

ABN AMRO Bank N.V.
Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
Postbus 283 
1000 EA Amsterdam

Wat gebeurt er nadat u in beroep bent gegaan?

  • De afdeling Klachtenmanagement bevestigt de ontvangst en geeft aan wanneer u antwoord krijgt. 
  • Uw klacht en het gegeven antwoord worden opnieuw onderzocht en beoordeeld.
  • U ontvangt opnieuw een reactie van ons waarin staat of het probleem is opgelost of wordt herzien. 
  • Is uw klacht hiermee toch niet opgelost? Dan kunt u het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) inschakelen.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.