Naar de navigatie Naar de inhoud

Keurmerk Klantgericht Verzekeren

U staat als klant centraal

Sinds oktober 2010 heeft ABN AMRO Verzekeringen het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). Dat is een kwaliteitskeurmerk van de Stichting toetsing verzekeraars. Met het KKV heeft u de zekerheid dat een verzekeraar zijn beloftes nakomt. Het keurmerk geeft aan dat de kwaliteit van dienstverlening belangrijk is voor de verzekeraar. 

Wat betekent dit voor u?

  • Wij zijn alert op fraude en fraudeurs en nemen verschillende maatregelen. Hoe?
    Lees meer over fraudebeheersingsbeleid (pdf, 56kB)

  • Duurzaam Beleggen, ook wel Maatschappelijk Verantwoord Beleggen genoemd, vinden wij belangrijk. Daarom onderschrijven wij de Code Duurzaam Beleggen.
    Meer weten over ons beleggingsbeleid (pdf, 78kB)?

 

Klanttevredenheid

ABN AMRO Verzekeringen is trots dat wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren hebben maar het belangrijkste is dat u het als klant merkt. Daarom houden we jaarlijks klantonderzoeken. Lees hieronder welke verbeterpunten wij opgepakt hebben als antwoord op uw suggesties.

KTV Schadeverzekeringen (pdf, 610kB)

KTV Levensverzekeringen (pdf, 646kB)

 

Klantonderzoek VerzekeraarsInBeeld

In 2016 nam ABN AMRO Verzekeringen deel aan het klantonderzoek 'VerzekeraarsInBeeld' van het Verbond van Verzekeraars. Klanten konden hierin hun verzekeraar cijfers geven voor de onderwerpen: vertrouwen, tevredenheid, klantgerichtheid, deskundigheid, duidelijkheid en contact. U heeft ons hiervoor een 7,2 gegeven. 

               verzekeren - logo verzekeraars in beeld

 

Vragen, suggesties en klachten

Uw tevredenheid is belangrijk. Heeft u een voorstel hoe de service verbeterd kan worden? Of bent u niet tevreden over de uitleg van een product of de manier waarop u geholpen bent? Vertel het ons. Dan zoeken we een passende oplossing.

Heeft u een suggestie?

Klachtenregeling ABN AMRO

Lees hoe u ons kunt bereiken

Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten en producten te verbeteren. Hoe wij dit in 2015 hebben gedaan, leest u in de Klachtenrapportage (pdf, 51kB)

Wijzer in geldzaken

Heeft u behoefte aan betrouwbare informatie over geldzaken van een derde partij? Kijk dan op wijzeringeldzaken.nl.

Wijzer in geldzaken is een initiatief van het ministerie van Financiën, waarin partners uit de financiële sector, de overheids-, onderwijs-, voorlichtings- en consumentenorganisaties en de wetenschap samenwerken. Het platform vertegenwoordigt ruim 40 organisaties die hun krachten bundelen om de consument 'wijzer in geldzaken' te maken. Zij zetten zich in om het financiële inzicht van de Nederlanders te vergroten, zodat consumenten beter in staat zijn financiële beslissingen te nemen.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube