Online wijzigingen doorgeven

Wilt u iets wijzigen aan uw zakelijke gegevens bij ABN AMRO? Hieronder leest u hoe.

Contact- en adresgegevens, en bedrijfsnaam wijzigen

Vestigingsadres wijzigen  Postadres wijzigen

Staat uw bedrijf ingeschreven bij de KvK? Dan hoeft u uw nieuwe adres alleen aan de KvK door te geven. Wij nemen deze gegevens automatisch over. Zodra uw adres bij ons is gewijzigd, ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging per bankmail. 
Wilt u het adres wijzigen waarop u correspondentie van ABN AMRO ontvangt? Met dit formulier (pdf, 64kB) kunt u uw nieuwe postadres aan ons doorgeven.

Met dit formulier (pdf, 64kB) kunt u uw zakelijke contactgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer, faxnummer en/of postadres aan ons doorgeven.
 
Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, verzoeken wij u het formulier te printen, te ondertekenen en per post te versturen naar:  

ABN AMRO
Client Services GL0310  
Postbus 749
3000 AS Rotterdam
 
Heeft uw bedrijf een omzet tot 1 miljoen euro? En wilt u uw zakelijke contactgegevens wijzigen? Geef de wijziging dan hier aan ons door.

Geef uw nieuwe naam door aan de KvK. Geef vervolgens de wijziging aan ons door via het contactformulier. Gaat het om een statutaire naamswijziging? Stuur ons dan de statuten toe. Een statutaire naamswijziging heeft immers gevolgen voor sommige producten. Denk hierbij aan Internet Bankieren, Access Online, pinautomaten, iDeal, incassocontracten en sealbagcontracten. De wijzigingen nemen we graag met u door.

Machtigingen

Als u iemand wilt machtigen voor uw rekening, hebben wij een schriftelijke verklaring nodig van uzelf en van de persoon die u wilt machtigen. Neem hiervoor contact op met Client Services. 

Wilt u iemand machtigen voor uw rekening in Internet Bankieren? Deze persoon moet dan zelf ook al toegang hebben tot Internet Bankieren. U kunt inloggen met uw e.dentifier en aangeven voor welke rekening u iemand wilt laten machtigen.
 
Deze machtiging geldt alleen voor de toegang tot uw rekening via Internet Bankieren. Wilt u dat deze persoon ook uw bankzaken kan afhandelen via een bankkantoor? Neem dan contact op met Client Services.  

Wilt u iemand de mogelijkheid geven om met een pinpas geld op te nemen van uw rekening? Vraag dan een extra Betaalpas aan. Neem contact op met Client Services.

Een machtiging wijzigen of intrekken? Neem hiervoor contact op met onze medewerkers van Client Serivces. Zij kunnen ook een extra pinpas laten blokkeren.  

Kijk voor het wijzigen of intrekken van de machtiging voor uw rekening in Internet Bankieren op de pagina bevoegdheden beheren.